en ymmärrä

lolomijh

mitä mieltä aviomiehestä joka pyytää seksiä illalla kun olen äitini saatanut hautaan samana päivänä.

19

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anrgeal

Naisen seksuaalisen vallankäyttöä. Seksi yhdistetään mielenliikkeisiin josta seuraa se että mies joutuu matelemaan ja liehittelemään naisen edessä mielinkielin saadakseen seksiä.

• sitä, että

Itsepä oot miehes valinnu.

• HEH,HEH

......se omalla tavallaan on yrittänyt lohduttaa sua.........

• kyseessä olla mies jolla on rajoittunut empatia ominaisuus.

Asiaa ei voi korjata tai muuttaa joten siitä pitää vaan päästä mahdollisimman nopeesti yli. Mikäs ois sit sopivat toipumisaika? viikko? kuukaus? vuosi? 10 vuotta? Varmuuden vuoks pitäs varmaan ootella 20 vuotta ettei satu loukkaamaan...

• ---

taas fiksu vastaus, olet varmaan todella ylpeä itsestäs.

• --- kirjoitti:

taas fiksu vastaus, olet varmaan todella ylpeä itsestäs.

miks just minä?

• ---
        Frederico kirjoitti:

miks just minä?

..just sinä mitä?

• --- kirjoitti:

..just sinä mitä?

sun kynsiin... ei noi muutkaa sen kummempia vastauksia (mun mielestä) ollu

• ---
        Frederico kirjoitti:

sun kynsiin... ei noi muutkaa sen kummempia vastauksia (mun mielestä) ollu

ilmaiset asoita on varmaan monien muiden mieleen mutta ei minun.

• ...luulee olevansa sulle mieliksi ja yrittää piristää. Itse tyhmänä saattaisin tehdä samoin.

• mitä tarkoittaa

"pyytää seksiä"?

• Madiaz

Seksihän on kivaa.

• töpsÖ

ei tollasesta voi loukkaantua :)

• vänkyrä-nainen

koittaa saada sun ajatuksia pois pahoista asioista. Tuo on kuulemma ihan luonnollista. Läheisen kuoleman jälkeen moni haluaa seksiä. Oon lukenut siitä jonkun jutunkin joskus...

• Kettulaatikossa

mutta varmasti moni ei halua.

• vänkyrä-nainen
        Kettulaatikossa kirjoitti:

mutta varmasti moni ei halua.

halunnut seksiä kun mulla on paha olo, tai oon surullinen tai jos jotain pahaa on just tapahtunut, niin voisin omalla kohdalla kuvitella haluavani myös tollaisessakin tilanteessa. Jotenkin se seksi rentouttaa ja vie niin tehokkaasti ajatukset muualle, se toimii sillä tavalla terapeuttisestikin.

• Kettulaatikossa
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

halunnut seksiä kun mulla on paha olo, tai oon surullinen tai jos jotain pahaa on just tapahtunut, niin voisin omalla kohdalla kuvitella haluavani myös tollaisessakin tilanteessa. Jotenkin se seksi rentouttaa ja vie niin tehokkaasti ajatukset muualle, se toimii sillä tavalla terapeuttisestikin.

epäilekään, alkaahan ne kaunareissakin panemaan aina kun jäävät maanjäristyksen uhreissa tai muutoin kuolo uhkaa. Mutta kaikki ei toimi samalla tavalla, kai.

• vänkyrä-nainen
        Kettulaatikossa kirjoitti:

epäilekään, alkaahan ne kaunareissakin panemaan aina kun jäävät maanjäristyksen uhreissa tai muutoin kuolo uhkaa. Mutta kaikki ei toimi samalla tavalla, kai.

Joo, ehkä mäkin vaan kuvittelen eläväni jotain kaunareita...:D No, mut tottakai eri ihmiset reagoi eritavalla kaikkeen ja tärkeintähän nyt on et tekee niitä asioita, joista kokee olevan hyötyä itselle.

• mieltä.

En jaksa vaivautua muodostamaan mielipidettä sellaisesta miehestä. Ei ole vaivan arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe