mun uuden miesystävän seurassa,suhteemme on aika aluillaan mutta olemme tunteneet jo pari vuotta. tekstaillaan paljon,joka päivä ainaki 10 viestiä,kaikenlaisia juttuja,jopa seksijuttuja :) mutta sitte ku nähää, ollaa molemmat jotenki vaisuja, muutama tunti menee että uskalletaan alkaa olla omia itsejämme ja sit jo pitääki lähteä erilleen taas. viesteissä sanoo jopa että voisi hyvin ajatella minut vaimokseen, kirjoittaa että olen ihana ja rakas,mutta ei ole koskaan sanonut rakastavansa.
mä en koskaan ole ollut näin ujo/vaivautunut kenenkään miehen seurassa,oon sellane hölö,mut mä meen ihan hämilleen ku tämä mies hymyilee mulle,katsoo silmiin tai jotain.. ihan outoa!
mikä muhun on mennyt
3
836
Vastaukset
- synkkaa,
oikeasti eikä livenä, mutta mielikuvitus laukkaa sujuvasti. Tuleekohan tuosta loppujen lopuksi yhtään mitään ?
- jätä se
itse seurustelin vuoden sellaisen miehen kanssa, jonka seurassa oli välillä aika vaivaantunut olo. Kyllähän minä häntä rakastin ja seksikin oli ihan jees, mutta...
Sitten erottuamme tapasin nyxäni ja ihmettelin miten helppoa voi olla jutella ja olla toisen kanssa. Ei tullut yhtään vaivaantunut olo, vaan oltiin heti kuin vanhoja ystäviä. Nyt ollaan seurusteltu jo yli neljä vuotta ja edelleen olen sitä mieltä, että ystävyys ja yhteinen insidehuumori on suhteemme seläranka.. ne kun on kunnossa niin sujuu hyvin joka suhteessa.
Joko on niin että teillä ei kemiat vaan kohtaa todellisuudessa vaikka muuten ns menisikin hyvin. Tai sitten kumpikin teistä on ujoja ettekä saa suutanne auki tosi tilanteessa. Suosittelen että esim seuraavan kerran kun näette niin kysyt asioista ihan suoraan, koska yleensä kun kysyy suoraan niin siihen saa myös suoran vastauksen. Rakastaako hän sinua, mitä hän teistä ajattelee, millaisena hän näkee teidän tulevaisuuden, mitä hän sinulta haluaa.. Jos hän todella haluaa olla kanssasi niin hän kyllä osaa vastata näihin suoriin kysymyksiin. Kysy vain kasvotusten, älä viestillä, vaan niin että näet hänen reaktionsa ja kuulet äänen sävyn yms.. Ja suosittelen myös kysymään nämä samat kysymykset itseltäsi ja todella miettimään haluatko hänet todella ja mitä häneltä haluat.. Kun tutustuu kunnolla toiseen niin kyllä se juttukin siitä alkaa luistamaan alkukankeuden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906