Miten mahtaavat passata yhteen nämä kaksi? Toivottavasti eivät ole ihan tuhoontuomittuja.
Leijona (nouseva skorpiooni) + kalat (nouseva leijona)
Leikeri
3
813
Vastaukset
- Leikeri
höh, kukaa vastannut
- lebracorn
Kyllähän kissa kalasta tykkää.
Olen itse leijona, nouseva skorppari ja erittäin hyvä miespuolinen kaverini on kalat. Nousevaa merkkiä en tiedä, mutta kuu on leijonassa.
Utsi tietoosi kaverisi kuumerkki. Ne merkkaavat ihmissuhteissa eniten.
Hyvä kirja kuumerkeistä on esim Carole Golderin Astrologiaa kuun merkeissä. Siitä voi myös tarkistaa kuumerkit.- Lionman35
nimimerkkisi tarkoita jalopeuraa? Vanhaa suomalaista vastinetta leijonalle?...minä kun en osaa nettiä käyttää ja kirjoja en lue..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657