Mitä syötätte mäykyillenne? mitkä ovat mäykkyjenne lemppariruokia.. :)
mäykyn ruokavalio
8
1105
Vastaukset
- Mortti&Vertti
Jahti & Vahti /Energia :)
Maistuu hyvin 5 vuotiaalle karkeakarvaiselle urokselle .Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin
uros on ollut todella terve! - Maarita
Meillä kkmäykkytyttö syönyt pennusta asti Acanan nappuloita ja hyvin on kelvannut. Nyt siis syö Acanan small breed adulttia. Turkki hyvässä kunnossa ja muutenkin terve kaveri (vaikka välillä tuntuu että korvien välissä heittää...hih) Sekaan annan laktoositonta piimää ja raejuustoa ja välillä sekaan jotain lihaa, porkkanaa, kasviksia, jos teen itse ruokaa. Koira ainakin kovasti pitää Acanasta.
- Mauri syö
kaikenlaista kotiruokaa, herkkuin ateria syntyy maksalaatikosta. Vihanneksia, muttei perunaa...maitoa aamulla, eikä ole mennyt mahasekaisin, itse asiassa ei ole koskaan ollut ripulilla, ja on nyt 5 vuotias! Terve poika ollut, koputan puuta.
Koirien herkkuluut ja namipalat ovat suosiossa, ja kun poikaa kehuu, niin juoksee välittömästi "herkkukaapille" ja saa jotain hyvää.
Yritettiin syöttää aikoinaan niitä koirien kuivapapanoita tms. mutta ei maistunut. Oli mielluummin syömättä kuin söi niitä...peruuttaen pois kupilta!
Poikaa pidetään meillä liiankin hyvänä, saa useasti istua omalla tuolillaan pöydässä, ja hänelle syötetään sitten jogurttia tms.
- elli3
Ruokin koiraa eläinkaupasta/eläinlääkäriltä saatavalla koiran kuivamuonalla, lisäksi maksalaatikkoa silloin tällöin.
Jos hän itse saisi päättää niin: nakki, kana, jauheliha, salami, leipä, puuro, omena, tonnikala...jne...jne..jne... - pöder
Meillä syödään Specificin alle 10kg koirille tarkoitettuja nappuloita. Lisäksi pari kertaa viikossa peuranjauhelihaa nappuloihin tai raejuustoon sekotettuna. Lisäksi saa joskus peuranluita :) Suurin herkku on banaani.
- ollil
parhaiten RoyalCanin roturuoka,en sitte tiedä onko se ihan oikeasti terveellisin mutta ainakin uloste on hyvänä tuolloin.Jotkut nappulat saavat pökäleet näyttämään hyvin kuivilta. Muutoin herkkua on riisillä jatkettu ja jauhelihalla höystetty Yrjölän puuro.
- maukkumamma
Kiiltävän turkin salaisuus on meillä 1-3 raakaa munaa viikossa, muuten syövät hau hauta ja raejuustoa, täysrasva luonnonjugua, jauhelihaa raakana...maksalaatikkoa herkkuruokana...jos meillä saisi päättää nakit söisivät KAIKEN mahdollisen=)))mitä vain ihmisetkin...
- annu.
Ensin syötiin royal caninin light-ruokaa, sitten hairahduttiin nutron holisticiin, nyt ollaan siirtymässä RC:n sensitiveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667