http://www.ursa.fi/blogit/ta/index.php?title=putoava_satelliitti_nakyy_iltataivaalla&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Taivaalla voi siis seurata putoavan satellitiin matkaa kohti maankamaraaa.
Putoava satelliitti näkyy iltataivaalla
8
4168
Vastaukset
- ainapilvessä
Ei Suomessa voi nähdä mitään erikoisempia tähtitieteen tapahtumia. Taivas on aina pilvessä.
- Patvo
Jekku kirjoitti:
tai ainaki silloin ku pitäs nähhä jotain
Ihmeellistä kyllä, että nyt lähiaikana on/tulee olemaan kolme eri tapahtumaa, ja on tietenkin pilvistä.
21.2. Täydellinen Kuunpimennys
24.2. Saturnuksen oppositio
plus sitten se sateelliitti-juttu.
No mitäpä tässä valitetaan, kun kukaan ei voi asialle mitään... :(
- haluaa nähä kans
voiko tuon sateliitin nähdä paljaalla silmällä ilman kiikaria/kaukoputkea?
- voi*
jos ei ole pilvistä.
Kyseinen kappale loistaa kirkkaimpien tähtien tapaan eli kannattaa viettää ulkosalla tuijottaen tähtiä.
Ellei tähtitaivas ole vielä tuttu, printtaa vaikka ursan sivuilta itsellesi tähtikartta mukaan kun menet tuijottelemaan. Siinä on mukava opetella tähdistöjä vaikka Otavan avulla jos sitä kappaletta ei näy.
- Ammuttu
Jenkit ampui jo sen,ei taida näkyä enään.
- 000iii000
Kyse on eri satelliitista.
- jopa1
Tänään ja maanantaina mahdollisuus bongata vielä.
Tässä Vaasan ylimenot:
http://www.heavens-above.com/PassSummary.aspx?satid=32270&Session=kebgcpahkiacdlddiligahjh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175