"Suomen oma Antti Tuisku ponnahti Idolsista kansalliseksi tähdeksi ja pysähtyi siinä matkalla miettimään, kuka hän oikeastaan on.
Tuore Apu-lehti tietää kertoa, että matkallaan itseään etsimään Antti tuli lukeneeksi Kabbalaa ja Buddhalaisuutta käsitteleviä tekstejä, joista löytyi monia Antille hyödyllisiä ajatuksia".
Antti tutkii buddhalaisuutta. Myos Ruotsissa mm Thomas Ledin on buddhalainen. Samoin Tina Turner ja Richard Gere ym... Olin kerran Vaasassa kuuntelemassa Thomas ledinia. Ja kesken konsertin hän sai meidät kuuntelemaan hiljaisuutta. Buddhalainen kun on.
Antti Tuisku
Buddhalainen
4
1035
Vastaukset
- naapurin ämmä
Kuulehan poeka. Varo vaa sitä Tueeskun poieekee.
musta ei oo kiva lukee tollasia viestejä..:)
en oo mikää hirvee tuiskufani enää mutta hän on mun idoli monistakin syistä. Hän on yksi mahtavimmista ja esimerkillisimmistä julkkiksista..
Joten eipäs haukuta myöskään hänen isäänsä..:)Antti on saanut hyvät arvot kotoaan. :)
- on myös
buddhalainen (Matrix).
- nietunen
Ei ole Tina Turner buddhalainen, vaan kuuluu
nykyajan lahkoon joka mainostaa itseään
buddhalaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854