Kurkistin

mumsku

tänne palstalle,onko ketään paikalla.Tulin iltavuorosta töistä ja ilta touhujen jälkeen en nyt saanutkaan unta.Kai alitajunnassa oli,että huomenna on vapaa päivä ja saa nukkua aamulla pidempään.
Mies jo nukkuu mutta uskollinen belgi ei kyllä nukahda ,toinen simmu kiinni ja toisella vahtii kun mamma tässä näpyttelee.Mies sanoi,että kun kello lähenee varttia yli 22,belgi haluaa heti ulos,vaistoaa,että kohta mamma sieltä pyöräilee töistä kotiin.Ja voi sitä riemua,kun hän näkee,että lähestyn koti pihaa!
Toivonpa,ettei kukaan pahoita mieltään tästä,kun kirjoitan taas belgistämme.Ja toivon,että teillä kaikilla olisi jotain joka antaa tälläisen riemastuttavan tunteen,kui belgi minulle.Elämän iloa ja hyvää mieltä vaikean sairauden jälkeen ja myös hoitojen aikana.

22

948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marliisi54

uni ei tahtonut millään tulla niin ajatelin kurkistaa palstalle.
      Mumskukin olit palaillut töistä, ihanaa kun on uskollinen ystävä joka oottaa rappusilla vastassa ja heiluttaa häntäänsä,Koiran ystävyys ja ilo on niin vilpitöntä,siinä ei ole mitään teeskentelyä.

Ei sitä turhaan sanota että koira on ihmisen paras ystävä.
      MUlla on kanssa se meidän karvakorva Tessu ja kyllä se ja osaa antaa sen ilon tunteen kun se niin vilpittomän iloisena aamusin tulee vastaan kunherään..

• Elisama

Marliisi ja Mumsku hei vaan molemmille.
        Kirjoittakaa aivan vapaasti koiristanne ei ne ketään normaalia ihmistä häiritse. Kiva vain on kuulla, tai siis lukea.

• S-tintti
        Elisama kirjoitti:

Marliisi ja Mumsku hei vaan molemmille.
        Kirjoittakaa aivan vapaasti koiristanne ei ne ketään normaalia ihmistä häiritse. Kiva vain on kuulla, tai siis lukea.

on ihana vahtikissa. Kun herätyskello soi,niin se vahtii,että varmasti herätään....ja hänelle annetaan ruokaa.
        Sitten kisu vahtii,että tytöt menee nukkumaan illalla ja aamulla kouluun. Iltapäivällä kisu odottaa ikkunan ääressä kotiintulijoita.:)

• mumsku

Marliisi! Huomasin nyt sinun kirjoituksesi.Olet tullut viime yönä koneelle sen jälkeen,kun minä olin jo unten mailla!Olisi satuttu samaan aikaan "rupattelemaan".Mukavaa päivää sinullekkin ja kerro kuulumiset.Terkut sinun Tessullesi!

• meidän kissa
        S-tintti kirjoitti:

on ihana vahtikissa. Kun herätyskello soi,niin se vahtii,että varmasti herätään....ja hänelle annetaan ruokaa.
        Sitten kisu vahtii,että tytöt menee nukkumaan illalla ja aamulla kouluun. Iltapäivällä kisu odottaa ikkunan ääressä kotiintulijoita.:)

pitää järjestyksen yllä lapsiperheesä

• henkilökohtaiset
        mumsku kirjoitti:

Marliisi! Huomasin nyt sinun kirjoituksesi.Olet tullut viime yönä koneelle sen jälkeen,kun minä olin jo unten mailla!Olisi satuttu samaan aikaan "rupattelemaan".Mukavaa päivää sinullekkin ja kerro kuulumiset.Terkut sinun Tessullesi!

viestit voisitte lopettaa palstahan on avoin yhteisö/
        on keksitty puhelin,sähköposti ym.ym..

En halua loukata mutta tämä on mielipiteeni:)))

• Elisama
        henkilökohtaiset kirjoitti:

viestit voisitte lopettaa palstahan on avoin yhteisö/
        on keksitty puhelin,sähköposti ym.ym..

En halua loukata mutta tämä on mielipiteeni:)))

""palstahan on avoin yhteisö/""

Niin on kuten sanoit, joten Mumskun viesti sopii aivan hyvin.
        Jos häiritsee niin miksi luet.

• jatta

lauaintaipäivää jokaiselle.

Luen mielelläni teidän kirjoituksia koirista. Mielikuvitukseni kulkee kirjoituksen mukaan. Niin belgi kuin muutkin koirat (kissat) ovat ikään kuin minuakin vastassa. Se tassuterapia on niiiiiin maan perusteellisen ihanaa.

Itse en erinäisistä syistä voi eläimiä pitää. Jos voisin niin koiran ottaisin. Onneksi tapaan niitä lenkillä ja kauppareissuilla. Siinä sitä sitten krapsutellaan ja kupsutellaan. Omistajan kanssa saatan vaihtaa muutaman sanan tai sitten en.

Alkaa kai olla täydenkuun aika kun herään aamulla aikaisin. Luen netissä lehdet ja vilkaisen mitä palstalaisille kuuluu. Kommentoimaan en oikein ennätä.

Tukekaa toisianne tänäänkin.

• Ira¤

meidänkin pikku kissa on ovella vastassa kun tulen kotiin.Tänään tuli päälle kävelemään ja herättämään.
        Hyvää alkavaa päivää:)

• verrata kissaan tai koiraan? ;)))
      Kun en itse voi lemmikkejä ottaa, mutta joskos tuo suuri rakkaus korvaisi sen..
      Kun tulin töistä (Silloin vielä kun voin olla töissä) niin se tuli vastaan.. (häntä pystyssä ???:)) )
      Ja kun herään niin vierestä tai keittöstä kuuluu Rakas.
      Ja se on kyllä karvanenkin:)

Onneksi mulla on se "ihmisen paras ystävä"..

Minäkin ottasin koiran jos voisin:)

• S-tintti

Kyllä mies voi olla se karvainen ystävä häntä pystyssä. ;) Aivan ihanaa olla rakastettu ja rakastaa. :)

• aivan ihanaa
        S-tintti kirjoitti:

Kyllä mies voi olla se karvainen ystävä häntä pystyssä. ;) Aivan ihanaa olla rakastettu ja rakastaa. :)

totta kai. i.sopaa parhaimmillaan:)

• lopeta jo
        aivan ihanaa kirjoitti:

totta kai. i.sopaa parhaimmillaan:)

se kaikille ilkkuminen olet tosi ällöttävä

• räkäläntti
        lopeta jo kirjoitti:

sinulle nimimerkki 'lopeta jo' ja hyvää jatkoa elämääsi:))

• mutta miksi
        lopeta jo kirjoitti:

mutta miksi lyöt lyötyä?
        Ilkeilyä molemmin puolisesti;)sellainen ei rakenna mitään hyvää.

• oma forumi

www.selviydyn.fi

• marliisi54

tasapuolisesti,
      Alkaa tämäkin päivä kääntyä ehtoopuolelle.
      Jotenkin on ollut niin takkuista koko päivän, liekö osuutta siihen kun en viimeyönä saanut unenpäästä kiini millään.
      Vai alkaako jonkilainen hoitoväsymys painaa päälle kun tuntuu että näin väsähtäneeksi en ole tuntenut itseäni pitkään aikaan.
      Tällaista minulla tänään.
      Mitä ootta touhuilleet palstalaiset ?

• hyvä esimerkki

näin se pitää olla -tasapuolisesti kaikille
        eikä vain tietylle nimimerkille;)

• tarvitsisit
        hyvä esimerkki kirjoitti:

näin se pitää olla -tasapuolisesti kaikille
        eikä vain tietylle nimimerkille;)

pyörityksen tervassa ja lenmänsonnassa senkin riidankylväjä

• sinä itse
        tarvitsisit kirjoitti:

pyörityksen tervassa ja lenmänsonnassa senkin riidankylväjä

kylvää riitaa kenelle kohdistit viestisi - eikun hyvää illan jatkoa:-))

• Elisama

No minä kiertelin pitkin metsiä tuntikausia ja kävin saunassa ja lueskelin.

• marliisi54
        Elisama kirjoitti:

No minä kiertelin pitkin metsiä tuntikausia ja kävin saunassa ja lueskelin.

kiersin iltapäivällä.
        Ulkoilma piristää aina vaikka tänään on kaikki tuntunut rasittavammalta,oli jotenkin veto poi.
        Jospa se huomenna ois päivä parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe