Tarkoitus olisi lähteä kesällä tutustumaan Kroatiaan ja vielä tarkemmin Umagiin ja sen lähiympäristöön. Myös päivän reissu Venetsiaan kiinnostaa. Onko jollain jakaa kokemuksiaan kohteesta? Kaikki tiedot/omat kokemukset otetaan kiitollisena vastaan :)
Umag
2
1291
Vastaukset
- Satunnainen matkailija
Umagista en osaa vielä sanoa, olen itsekin menossa syksyllä ensimmäistä kertaa. Mutta Porecissa olen ollut ja sieltä tehnyt Venetsian päiväretken. Se kannattaa ehdottomasti! Reissu on vähän raskas, varsinkin jos on kuuma, mutta vaivan arvoinen. Umagistakin on tarkoitus tehdä retki Venetsiaan, mutta päätin että en ota enää yhteistä ruokailua, siihen menee melko pitkä aika, ainakin meillä meni, vaikka syötiin vain pizzaa ja lasagnea. Venetsiassa on aika paljon esim. sellaisia "kioskeja" joista saa täytettyjä patonkeja ym. Ravintolassa ymmärtääkseni ruokailu voi maksaa paljonkin, koska laskuttaa voidaan kaikesta paikasta alkaen.
- Annabella2
NOVIGRAD, Umagin ja Porecin välissä ehdottomasti kauniimpi ja pienempi, rauhallisempi paikka. Sieltä on hyvä tehdä reissuja molempiin suuntiin Istrian niemimaalla. Majoitus keskellä vanhaa kaupunkia oli 32e yö. Talon omistajat asuivat toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647