Käykää katsomassa: motomania.fi
Löytyy vuoden 2008 pyörät, reitit ja moottoripyöräilyyn liittyvää.
Hyvä pyöräsivusto - Motomania.fi
7
1093
Vastaukset
- Turo--lnkeri
vautsi vau vau siis tosi hyperupee sivusto.
Tosi cool lookki harmaata tekstiä mustalla pohjalla tosi magee ihan ihqu. Tuli ihan Bomberimainen olo.
Ja sit noi reitit, en olis ite mitenkään hiffanu ajaa Pielavedeltä Hinthaaraan, mut ens kesänä sinne täytyy päästä. Ja sit se Kirkkonummen kierros ihan yyber hyvä.
Ja kaiken kukkuraks melkein kaikista pyöristä melkein kaikki tiedot. Tai no ei nyt ihan kaikkia tietoja mut eiks bensatankin tilavuus ja pyörän paino oo ihan riittävät tiedot tekniikasta. Maahantuojan huoltohan ne korjaa ei siinä tartte painostakaan tietää et onx se kuivapaino vai paino kaikilla nesteillä ja ihan turhaa olis ollu laittaa sinne et minkä kokoset renkaat niissä mopoissa on sillä kyllä ne siellä huollossa tietää sopivat rengaskoot. Tai esim. venttilinvälykset sillä eihän ostajaa kiinnosta mitkään välykset vaan kuinqa sillä pokaa mimmejä.
Joo niinqu siis nyt kyl löyty erihyvät sivut ja se on sitte moro. Mä kirjotan jatkossa pelkästään motomanian sivuil qu ne on niiiiiiiiiin ihqut.- Turo--lnkeri
Niin se piti vielä sanomani et siel oli ainakin 6 sikahyvää prätkäreittiä. Ainoa pikku moka siin kyl on et miten mä pääsen Krunikast sinne Kirkkonummelle ku siit ei ollu mitään Googlekarttaa olemas.
Et pliis sivuston hoitajat laittaisitteko jonkun reitin Krunikast sinne Kirkkonummen vai mikä se ny oli, keskustaan jonkun siistin reitin et vaik siit Liisankatu femman kohdilt.
Thänks. - Turo--lnkeri
Tekstista saa ihan hyvin selvaa kun maalaa sen hiirella. Ja jos teksti on liian pienta niin ainahan sen voi kopioida johonkin tekstikasittelyohjelmaan ja suurentaa fonttia.
Mina olen aina rakastanut tallaisia vastavarien sivustoja jossa elohiiri alkaa pomppimaan silmassa ja teksti on kiintealla pienella fontilla. Todella ihqua. - Turo--lnkeri
Turo--lnkeri kirjoitti:
Tekstista saa ihan hyvin selvaa kun maalaa sen hiirella. Ja jos teksti on liian pienta niin ainahan sen voi kopioida johonkin tekstikasittelyohjelmaan ja suurentaa fonttia.
Mina olen aina rakastanut tallaisia vastavarien sivustoja jossa elohiiri alkaa pomppimaan silmassa ja teksti on kiintealla pienella fontilla. Todella ihqua.etta varisokeitten ei ehka kannattaisia suunnitella webbi-sivustoja.
Laittaisivat tekstin mustana niin näkyisi vielä huonommin.
Tosi surkeeta.- Turo--lnkeri
Muutama lainaus käyttöehdoista:
Ja tässä tapauksessa asiakas on ken on lähettänyt jotain matskua palveluun.
"Sanoma Digitalilla on kuitenkin oikeus käyttää (ml. linkittää) ja uudelleenjulkaista korvauksetta muunneltuna tai alkuperäisessä asussaan Asiakkaan Palvelun kautta julkisille alueille (kuten keskustelufoorumit, kuvagalleriat, blogit) lähettämää tai välittämää aineistoa Palvelussa, sen markkinoinnissa, Sanoma Digitalin tiedonvälitys-, pr- tai muussa liiketoiminnassa."
"Asiakkaalla tulee olla suostumukset kaikilta kuvassa/videossa esiintyviltä henkilöiltä siihen, että Sanoma Digital ja/tai Sanoma Digitalin yhteistyökumppanit voivat hyödyntää ja käsitellä materiaalia kaupallisesti ja muutoin parhaaksi katsomallaan tavalla. Kuvan/videon lähettäneen Asiakkaan tulee kysyttäessä pystyä esittämään ko. suostumukset. Alaikäisten osalta tulee tarvittaessa voida esittää huoltajan suostumus. Asiakas vakuuttaa myös, että hän ei ole luovuttanut tai tule luovuttamaan materiaalia yksinoikeudella millekään kolmannelle taholle."
"Asiakas sitoutuu korvaamaan Sanoma Digitalille tai kolmannelle Palvelun tämän kohdan vastaisesta käytöstä mahdollisesti aiheutuvat kustannukset ja vahingon." - blackmagictiger
pitää käydä kattoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955