Tietääkö kukaan koiria yhdistelmästä Petopesän Aatu Savikallion Donna (4pentua) ja sit sellanen ku Rowanberrie´s De Ja Vu Halibull´s Niilo (9pentua)?! Mielenkiinnosta kuulisin missä pennut viilettää ja millasia yksilöitä on kehittyny... Itselle mahdollisesti tulossa pentu yhdistelmästä Petopesän Aatu Rowanberrie´s De Ja Vu (vasta suunnittelu asteella), siksi haluaisin kuulla molempien edellisistä pennuista.
Tää on mulle tärkeetä. Ja tosiaan tuosta yhdistelmästä tuleva pentu on minulle ensi koira :) Mäykky kaikkine haasteineen kiinnostaa ja pienestä pitäen olen mäykyn tahtonu.
Kiits jo näin niinku etukäteen :)
Etsintä käynnissä!!
4
719
Vastaukset
- x x x
myös täältä:
http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=tappijalat- marja-inkeri
Olen kyllä kyselly jo ihan joka paikasta ja tuntuu että kukaan ei halua kertoa kyseisistä pennuista yhtään mitään tai kukaan ei tiedä että kyselen :) - tai sit tuntuu että nämä koirat olisivat kadonneet maan alle. Ei yhtään mitään mistään. Pitää ilmeisesti kysyä sitten koirien omistajilta (sitä en ole vielä tehnyt). MUTTA jos joku oikeesti tietää nämä koirat ja näiden rakkauden hedelmät niin ihmeessä kertokaa!!!
- omistajilta =)
marja-inkeri kirjoitti:
Olen kyllä kyselly jo ihan joka paikasta ja tuntuu että kukaan ei halua kertoa kyseisistä pennuista yhtään mitään tai kukaan ei tiedä että kyselen :) - tai sit tuntuu että nämä koirat olisivat kadonneet maan alle. Ei yhtään mitään mistään. Pitää ilmeisesti kysyä sitten koirien omistajilta (sitä en ole vielä tehnyt). MUTTA jos joku oikeesti tietää nämä koirat ja näiden rakkauden hedelmät niin ihmeessä kertokaa!!!
Kyseiset pennut ovat vielä kovasti nuoria.
Esiin koirat tulevat parhaiten harrastusten myötä ellei jää ainoastaan "kotikoiraksi" .
Kysely pentujen omistajajilta tai kasvattajalta
saat vastauksen kysymykseesi parhaiten .
Käyttökoiria näkyy suvussa olevan jos käyttökoirasta haaveilet ? - marja-inkeri
omistajilta =) kirjoitti:
Kyseiset pennut ovat vielä kovasti nuoria.
Esiin koirat tulevat parhaiten harrastusten myötä ellei jää ainoastaan "kotikoiraksi" .
Kysely pentujen omistajajilta tai kasvattajalta
saat vastauksen kysymykseesi parhaiten .
Käyttökoiria näkyy suvussa olevan jos käyttökoirasta haaveilet ?Ei ole tullu vielä kysyttyä - tietysti se niin helpointa olis. Sieltä sais ainaki faktaa eikä arvailuja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667