Raittiit huomenet!
TI 25.02-08
7
582
Vastaukset
- Vajaataitoinen
tämäkin päivä. Selvin päin ja ilman kohmeloa kun nyt satuttiin heräämään.
- Oolofi
tai ainakin slevinpjiäin.
- Jaatinen
Täällähän paistaa aurinko ja olokin on ihan freesi ;)
Tänään kotia mökin lämmitykseen...
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies - sAAmari
Detroit-oppaan mukaisesti muistan kuitenkin tänäänkin, että
"Meidän on käsitettävä joka aamu herätessämme, että on mahdollista, että sen päivän iltana olemme tolkuttomasti kännissä."
Jaksamista teille, jotka olette raittiina oman tahdon ja voiman avulla, minua päätökset eivät auttaneet mutta onneksi löysin ohjelman ja sen avulla itseäni suuremman voiman.
Nyt jään laskemaan minuutteja kauanko kestää ennen kuin viestini poistuu.Kiitoksia visaista ajatuksista sAAmari, minäkin voin yhtyä noihin ajatuksiin. Mutta kun voima häviää, silloin minä olen eksyksissä. Tänään kuitenkin olen löytänyt tarvittavan voiman, joka toivottavasti takaa raittiin päivän.
Viesti poistu, minäkin ymmärrän sen tosiasian että "Meidän on käsitettävä joka aamu herätessämme, että on mahdollista, että sen päivän iltana olemme tolkuttomasti kännissä." Uskon kuitenkin että tänään minun ei tarvitse turvatua alkoholiin koska en halua juoda sitä enään/ tänään. Raittiina eläminen on paljon mielekkäämpää kuin kännissä sekoilu, nyt minä lähden xx-ryhmään, en sen vuoksi että minulla olisi viinanhimo vaan sen vuoksi että ryhmä elää.
ps. jospa haudattaisiin "sotakirveet" ohjelma opettaa meitä tähänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164