Buenos Aires

nipsu

Onko kenelläkään vinkkejä Buenos Airesiin lähtevälle? Tuottaako pohjoismainen väri ongelmia? Onko syyskuun alku minkälainen aika lähteä? Matkan pituus vajaat kaksi viikkoa. Riittääkö mihinkään? Joku halpa hyvä hostel/hotelli? Kaveri kyllä on paikallisia mutta onko jotain mitä suomalaisena turistina tulisi ottaa huomioon? Odotan matkaa todella innolla.. :)

7

1179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cameron

mä olin muutamassa hostellissa B.A:ssa pari vuotta sitten. Älä mene Recoletta Yha:n, siellä jostain syystä ruokatarvikkeet tuppaa häviämään. Mutta sit oli viikon verran sellaisessa paikassa kun V&S hostel, se on ihan keskustassa. Löydät sen kyllä kun surffaat jossain hostellihaussa. Ihanan siisti ja kiva paikka. Hintaan kuuluu Light Breakfast- älä turhaan sen varaan laske, se oli kuppi teetä ja 3 marie- keksiä. Iguazu fallseilla ehdit hyvin käydä, bussiasemalta menee tosi hienoja busseja sinne, tosin ne kestää n. 17 tuntia, mut busassa on vessa ja videot jne. maksoi silloin 30- 45 dollaria, mutta nyt varmaan vielä halvempi kun peso ei oo kiinni enää dollarissa. Siellä piäisi nyt olla paljon huokeampaakin nyt, silloin oltiin suomen hinnoissa. Hieno, sellainen eurooppalais tyylinen kaupunki. Siellähän on maailman levein katu 140 m, 5 th Mayo.
      Kesä ei ole vielä alkanut siellä, joten seuraa säätiedotuksia. hyvää matkaa...:)

• nipsu

Pähkäilen tässä juuri, että pitäiskö tuhlata rahansa lähtemällä tsiikaan valaita (muutaman tunnin lentomatka Trelewiin, kokemuksia kellään?!)vai hengata B.A:ssa. Onko hyväkin yöelämä?
        Taidan tosin kallistua valaiden kannalle. Kai sitä kerran kun lähtee noinkin kauas niin pitää kokea mahdollisimman paljon...
        Kohta tarttee vissiin ruveta panikoimaan matkatavaroiden takia...
        Kiitti. :)

• Viidakko
        nipsu kirjoitti:

Pähkäilen tässä juuri, että pitäiskö tuhlata rahansa lähtemällä tsiikaan valaita (muutaman tunnin lentomatka Trelewiin, kokemuksia kellään?!)vai hengata B.A:ssa. Onko hyväkin yöelämä?
        Taidan tosin kallistua valaiden kannalle. Kai sitä kerran kun lähtee noinkin kauas niin pitää kokea mahdollisimman paljon...
        Kohta tarttee vissiin ruveta panikoimaan matkatavaroiden takia...
        Kiitti. :)

Heh. Minäkin suuntaan tässä kohta valaita pällistämään peninsula Valdesiin. Siellä käyneet ovat niitä nähneet, joten kaipa se on vaivan arvoista. Puerto Madrynistä tourit Valdesiin.
        Terveiset Saltasta, Argentina.

http://www.viidakko.com/travel/

• . . .
        Viidakko kirjoitti:

Heh. Minäkin suuntaan tässä kohta valaita pällistämään peninsula Valdesiin. Siellä käyneet ovat niitä nähneet, joten kaipa se on vaivan arvoista. Puerto Madrynistä tourit Valdesiin.
        Terveiset Saltasta, Argentina.

...

• terveys

on kyllä sy.

• Viidakko

Joo, siellä Peninsula Valdesissa oli valaita ja pingviinejä ja hemmetti kaiken näköstä önniäistä paikat pullollaan.
      Raportti suoraan paikan päältä:

• nipsu

No hitto, mä en nähnyt pingviinejä mutta kaikkia muita öhkömönkijäisiä kyllä. Valaita, delfiinejä, merileijonia ja -elefantteja jne. Oltiin kuin keskellä luontodokumenttia. Todella upeeta!

Kymmenen päivää on todella liian lyhyt aika.
        Seuraavalla kerralla koko maa Andeja myöten.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe