Tommonen 70-luvun valurauta kylpyamme olis tossa olohuoneessa ja pitäis viedä pois. Kelasin, että kun se painaa melkosen paljon, ni onko kellään keinoa, miten vaikkapa laitaa se kahteen osaan. Siis ei millään rälläkällä tai millään ydinpommilla. Jotain sellasia hyviä, suht hiljaisia menetelmiä.. Kiitos!
Kylpyammeen
hajotus
3
1347
Vastaukset
- mitenkään..
Eipä tuohon montaa konstis ole.. Polttoleikkaus on vaihtoehto rälläköinnille, millä muulla tuollaista pilkkoisit..? Tai jos se olis haurasta valurautaa, niin ehkä isolla lekalla saisi teoriassa palasiksi - tuskin käytännössä.
isolla lekalla kyllä hajoaa mutta ei kyllä oo hiljaista touhua. ja suojalasit täytyy olla jos lekalla mätkii,pinnoite irtoaa terävinä paloina..
- Anonyymi
Miten sait ammeen loppujen lopuksi pois olohuoneesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339