Tommonen 70-luvun valurauta kylpyamme olis tossa olohuoneessa ja pitäis viedä pois. Kelasin, että kun se painaa melkosen paljon, ni onko kellään keinoa, miten vaikkapa laitaa se kahteen osaan. Siis ei millään rälläkällä tai millään ydinpommilla. Jotain sellasia hyviä, suht hiljaisia menetelmiä.. Kiitos!
Kylpyammeen
hajotus
3
1104
Vastaukset
- mitenkään..
Eipä tuohon montaa konstis ole.. Polttoleikkaus on vaihtoehto rälläköinnille, millä muulla tuollaista pilkkoisit..? Tai jos se olis haurasta valurautaa, niin ehkä isolla lekalla saisi teoriassa palasiksi - tuskin käytännössä.
isolla lekalla kyllä hajoaa mutta ei kyllä oo hiljaista touhua. ja suojalasit täytyy olla jos lekalla mätkii,pinnoite irtoaa terävinä paloina..
- Anonyymi
Miten sait ammeen loppujen lopuksi pois olohuoneesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870