en ymmärrä mikä naisia vaivaa nykyään, olen yrittänyt monia kertoja iskuri treffi ilmoituksesta naista mutta kun nainen kirjoittaa yhden postin niin siihen se jääkin olen huomannut että renttu mies saa ennemmin naisen nopeammin kun sellainen mies joka on hyvin pukeunut ja raitis mistä löytäisin naisen itselleni mielummin raittiin savuttoman saat olla hoikka tai rehevä minulla on asunto ja kaipaan elämääni kumppania olen nuorekas 35v 171 pitkä tumma tukka ja ruskeat silmät sinä 18-43v nainen kirjoita
mikä kumma naisia vaivaa?
17
2350
Vastaukset
- .........
-pese ensix pois tuo lievä epätoivoisuus itsestäsi,niin ehkä sit onnaa...
- vaivaapi
kun eivät ymmärrä sitä, että jos nainen on kiinnostunut, mutta ei heti halua alkaa vakavaan suhteeseen niin sitten ollaan vaan viikonloppuheiloja. Miksi ei voida viettää aikaa yhdessä ilman seurustelua.
- ihmetellen...................
Yksi syy saattaa olla se, että miehet kuvittelevat olevansa komeita ja vetäviä, jos he ovat luurankoja. Ei miehen kuulu olla mikään kukkakeppi. Miehellä pitää olla lihaksia ja lihaa luiden ympärillä. Ei silti tarvitse olla mikään ihramahainen läski. S24:llakin pyörii paljon anorektikkomiehiä.
- Iita:))
miehen kuuluu olla iso ja roteva!
Hoikat miehet eivät sytytä! Sori,mutta näin se vaan on! - tuhatpalaa
Iita:)) kirjoitti:
miehen kuuluu olla iso ja roteva!
Hoikat miehet eivät sytytä! Sori,mutta näin se vaan on!Samaa mieltä olen minäkin. Kukkakepit eivät todellakaan sytytä! Miehen pitää olla raamikas.
- sopivasti lihava
tai kukkakeppi ei ihastuta tätäkään naista.
Itse 169/70 ja tykkään kun iso ja roteva mies halaa...tai jotain muuta.Nam!
- naisten suhteen liikaa?
Voisin kysyä sulta,että jos tapaat naisen johon ihastut heti,niin kaatuuko juttu siihen,että nainen sauhuttelee???
IITA- onononon
nasupasu2 kirjoitti:
ei ole paljoa vaadittu jos toivoo ja haluaisi raittiin savuttoman naisen.
Heips!! itse hyvinkin laajan sosiaalisen verkoston omaavana olen huomannut tyttökavereistani asian , että jos he ovat raittiita ja savuttomia he ovat joku todella uskovaisia tai heillä on ollut alkoholi ongelma. Valitettavaa kyllä. En ymmärrä itse mitä pahaa siinä on jos joskus lähtee kavereiden kanssa pikkusen juhlimaan, ottaa siinä olutta/ viiniä ja polttaa muutaman tupakankin. On miehissäkin monta asiaa josta en pidä kuten tietokoneella pelaaminen, urheilun katsominen televisiosta, vessan harjaamatta jättäminen, makkaran syöminen jne mutta ei niihin ole koskaan parisuhde kaatunut :)
nipottamiseen kyllä. - oppia;
kun ihan julkisesti on kertonut - vasta nyt - lopettaneensa tupakoinnin heinäkuun alussa. Hienoa.
- jättää
onononon kirjoitti:
Heips!! itse hyvinkin laajan sosiaalisen verkoston omaavana olen huomannut tyttökavereistani asian , että jos he ovat raittiita ja savuttomia he ovat joku todella uskovaisia tai heillä on ollut alkoholi ongelma. Valitettavaa kyllä. En ymmärrä itse mitä pahaa siinä on jos joskus lähtee kavereiden kanssa pikkusen juhlimaan, ottaa siinä olutta/ viiniä ja polttaa muutaman tupakankin. On miehissäkin monta asiaa josta en pidä kuten tietokoneella pelaaminen, urheilun katsominen televisiosta, vessan harjaamatta jättäminen, makkaran syöminen jne mutta ei niihin ole koskaan parisuhde kaatunut :)
nipottamiseen kyllä.väliin - on ne se suurempi paha
- lyhyt
niin raadollista se nykyään on että miehen pitää näyttää mieheltä eikä pikkupojalta. Aivan sama juttu on miehissä, eivät he huoli naista joka on yli 40v vaikka olis kuinka hyvärunkonen tai kaunis. No ehkä pelkkänä panona kelpaa molemmat, mutta eipä juuri muuna. Siitä se on revittävä ilo nykyään.
- valheen perään
Olen joskus tutustunut kyseiseen iskuriin,ja luulempa että siellä on aika paljon naiset naittamassa itteään rahamiesten toivossa.Ja kaiken mailman Jussit tekee itteensä tyrkylle,valehtelee ja puhuu paskaa,itteänsä muistaa kyllä kehua.Ja sitten jos sattuu kyseisen Jussin tapaamaan.Voi luoja mikä pettymys.Valhetta kaikki!!Luulempa että netti seurustelu palstoilla olijoilla on jotain salattavaa,ja pahasti vialla.Jussi ei pahalla!
- vältä sillä
valheen perään kirjoitti:
Olen joskus tutustunut kyseiseen iskuriin,ja luulempa että siellä on aika paljon naiset naittamassa itteään rahamiesten toivossa.Ja kaiken mailman Jussit tekee itteensä tyrkylle,valehtelee ja puhuu paskaa,itteänsä muistaa kyllä kehua.Ja sitten jos sattuu kyseisen Jussin tapaamaan.Voi luoja mikä pettymys.Valhetta kaikki!!Luulempa että netti seurustelu palstoilla olijoilla on jotain salattavaa,ja pahasti vialla.Jussi ei pahalla!
Kuinka usein se suositus pitää toistaa, että ei kannata viivytellä, vaan tavata mahdollisimman pian... jotta sitten voi siirtyä seuraavaan, jos ei kolahda. Tosin, joskus hitaasti hyvää tulee...
- mymmö
Niinpä. Samaa sitä ihmettelee vastakkainenkin sukupuoli.
Tavallinen reilu ja rehti ihminen ei kelpaa seuraksi,vaikka naamakin olisi aivan ok.
Ihmiset pelkää sitoutumista ja etsitään vaan yhden yön juttuja tai salarakkaita =)
Maailma on mennyt oudoksi paikaksi.
Liikaa american mallia katseltu kauniista ja rohkeista....- ettei
hommasta olisi muuksi
tai sitten toiselle jotain muuta. itse en etsi mitään yhden yön juttua, toive olisi kumppania. jotkut miehet ovat myös sellaisia että naisen pitää olla missin näköinen, énnenkun kelpaa, mutta minulle kelpaa sellainen kuin hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955