Pettävä perheenäiti.

Tuttava läheltä.

Kun mies pettää,niin mieshän on sika!
Kun nainen pettää,niin nainen on aina uhri!?!
Jos nainen pettää,niin seksi on ollut huonoa...?!???? Entä miehen pettäminen,löysä tavara tai huono etuvarustus....

22

18288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkcjgk

olipas hyvin sanottu!! Toi on niin totta akoilta se on sallittu..mut jos mies niin ei mikää selitys auta

• Jokatoinenko

Eihän pettäminen/sivuhyppy/uskottomuus tai miksi sitä nyt halutaan kutsua ole kellekkään sallittua JOS asian oikein ajatellaan.
        Mutta nykyään se alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus.
        Toivossa on vain hyvä elää että KEN harrastaa suhteen ulkopuolisia sexikontakteja käyttäisi omaksi ja partnerinsa parasta ajatellen suojausta mahdollisten tartuntatautien takia.

Hyvää sexin täyteistä kevättä kaikille :)

• onkoo näin

Kun mies, on toisen kanssa,onko se miehen vika,vaikka vaimo ei tee sitä muuten kun miehen aloitteeata. Ja sit vika on taas miehes jos vaimo menee toisen luo, kun ei omalle aktiivinen jä mies kyllästyy.

• fjvhhkjb

Pitää paikkansakkin.
      Tasa-arvon nimissä naiset ovat kovia pettämään tänäpäivänä ja tekevät sen jo vaikka mistä syystä.
      Kuitenkin ennen muinoin siveinä aikoina,kun nainen sortui pettämään se oli merkki jo todella onnettomasta parisuhteesta.
      Miehet ovat kautta aikain pettäneet vain lähinnä hetken mielijohteesta ja täten pettävä nainen ennen vanhaan katottiin uhriksi.

• nykyaikana

kun nainen haluaa miestä syynä saattaa olla myös oman edun tavoittelu.

• tai sit

naapuris asuu kielimiehiä.

• Homo Sapiens

Ihmisen on kehittynyt miljoonien vuosien kuluessa. Mies haluaa olla luonnollisesti niin monen naisen kanssa kuin mahdollista ja nainen hakee suhteesta toisen miehen kanssa turvaa itselleen ja lapsilleen. Ihminen ei siis ole yksiavioinen.

• jyri.

Onko se turvallisuuden hakemista jos nainen heti synnytyksenjälkeen haluaa vierasta miestä? Olin tässä eräässä kylpylässä jossa tanssiin haki v28 v nuori äiti. Piti vaan saada vierasta munaa. Selitteli jotain ei kovin hyvin mene kotona.

• varma, siis
        jyri. kirjoitti:

Onko se turvallisuuden hakemista jos nainen heti synnytyksenjälkeen haluaa vierasta miestä? Olin tässä eräässä kylpylässä jossa tanssiin haki v28 v nuori äiti. Piti vaan saada vierasta munaa. Selitteli jotain ei kovin hyvin mene kotona.

vonkasiko suoraan munaa, vai olisiko oikeasti ollut vain sitä tanssimista vailla. Katsos, jotkut tykkäävät ihan vaan tanssimisesta ja hakiessaan tanssimaan, hakevat vain tanssimaan. Ilman piilomerkityksiä, olkoot äitejä tai ei.

• jyri.
        varma, siis kirjoitti:

vonkasiko suoraan munaa, vai olisiko oikeasti ollut vain sitä tanssimista vailla. Katsos, jotkut tykkäävät ihan vaan tanssimisesta ja hakiessaan tanssimaan, hakevat vain tanssimaan. Ilman piilomerkityksiä, olkoot äitejä tai ei.

Heti kyllä alkuun teki selväksi, että haluaa vierasta. Ei siinä paljon epäselväksi jäänyt.

• mies234536

Meillä vaimolla on oikeus käydä välillä vieraissa. On kiihottavaa ajatella jo etukäteen kuinka vaimo tulee kotiin aamulla pimppi rakastajan siementä vuotaen ja turvoksissa. Vaimo on löytänyt isokullisen ukkomiehen ja saa tältä kyytiä vähintäänkin kerran viikossa...... Kunhan ei vain paksuksi kaunista vaimoa panisi.....

• glögöfö

kuinka menee kunnes ihan vain varkain huomaat olevasi mustasukkainen. Ihan huomaamattaan hän puhuukin siitä isokullisesta miehestä tilanteessa jossa sinä puhut itsestäsi tai hänestä. Se vain tuntuu tällä hetkellä niin erilaiselta.......tai sitten oletkin vain impotentti tai muuten kyvytön kyseiseen suoritukseen.

• ...käydä vieraissa,on piristävää,vaatii mieheltä hyvän itsetunnon,jos antaa luvan käydä vieraissa.Minäkin olen siihen luvan saanut ja nauttinut,ei oo keltään pois,jos sen hyväksyy molemmat.Elämä on ihanaa ja siitä on lupa nauttia,ei yksi ihminen osaa tyydyttää toista monipuolisesti,jokaisella on omat ihanat tavat...olen sen vuosien ajan kokemut ja olen tyytyväinen!

• marjatta09
        tituliini-hki kirjoitti:

...käydä vieraissa,on piristävää,vaatii mieheltä hyvän itsetunnon,jos antaa luvan käydä vieraissa.Minäkin olen siihen luvan saanut ja nauttinut,ei oo keltään pois,jos sen hyväksyy molemmat.Elämä on ihanaa ja siitä on lupa nauttia,ei yksi ihminen osaa tyydyttää toista monipuolisesti,jokaisella on omat ihanat tavat...olen sen vuosien ajan kokemut ja olen tyytyväinen!

sinunlaisia kutsuttiin entis aikaan huoriksi.

• muumiska
        marjatta09 kirjoitti:

sinunlaisia kutsuttiin entis aikaan huoriksi.

eikös huora ole kautta aikain ollut nainen joka ottaa maksun tekemästään"palveluksesta"? Pettäminen on toinen asia...ja vaikka samaa asiaa pettäjä ja huora toimittaa niin kuitenkin nimitys on eri!

• Tasapuolisuutta
        tituliini-hki kirjoitti:

...käydä vieraissa,on piristävää,vaatii mieheltä hyvän itsetunnon,jos antaa luvan käydä vieraissa.Minäkin olen siihen luvan saanut ja nauttinut,ei oo keltään pois,jos sen hyväksyy molemmat.Elämä on ihanaa ja siitä on lupa nauttia,ei yksi ihminen osaa tyydyttää toista monipuolisesti,jokaisella on omat ihanat tavat...olen sen vuosien ajan kokemut ja olen tyytyväinen!

Silloin se menee hyvin, kun on täydellinen luottamus ja samat oikeudet kummallakin..
        Varovaisuus on kuitenkin paikallaan ja aina täytyy muistaa se, että joskus voi tunteet tulla liian syvästi peliin mukaan..

• Eikä petetä

Olen saanut mieheni pari kertaa kiinni vierailla käymisestä. Keskustelun jälkeen sovittiin, että minulla on samat oikeudet. Nyt käyn kerran kuukaudessa omia aikojani ravintolassa tansseissa ja yleensä lähden sieltä mukavan miehen kanssa jatkoille, jos siltä tuntuu. Joskus mieheni tulee myös samaan ravintolaan, mutta istumme eri pöydissä. Kun tulen kotiin, mieheni saa sormella tunnustellen arvailla, mitä olen puuhaillut illan ja yön aikana.

• maisa13

Sanoit lyhyesti ja ytimekkäästi sen mitä moni ei sano! nykyaikana on tosi se, että nainen saa tehdä MITÄ vaan ja se kuuluu ajan henkeen, koska nykynainen on VAHVA, ITSETIETOINEN, KAUNIS, VOIMAKAS, PÄÄTTÄVÄ...jne. Paskan marjat. kaikella tällä ME naisten BULSHITILLÄ vaan he rohkaisevat muitakin tekemään kaikkea paskaa mukamas oikeudella, joka on aina heillä ollut. ONHAN nyky nainen VAHVA. Joopa joo naiset paasaa,että miehet tekee sitä sun tätä. mutta nyky naiset tekee sitä sun tätä ja se ei tarkoita yhtään mitään vaan se on oikeus, eikäse tarkoita mitään pahaa, mutta jos mies tekee, niin se on maailmaqnloppu.....

• äyskäri

...on pettämistä eikä se motiiveista riippumatta miksikään muutu. Jokainen on itse vastuussa itselleen ja suhteen toiselle osapuolelle. En ota muihin nähden moraalista kantaa, itseni kohdalla ajattelene että minun on kyettävä menemään itseni kanssa nukkumaan joka ilta, joten en ole koskaan käynyt aidan toisella puolella.

• Nainen kaukaa

Meidän tuttavapiirissämme asiasta ajatellaan juuri toisin päin. Sovinistimiehet, kavereitteni puolisot tai mieheni kaverit, tuntevat suurta sympatiaa joitakin pettäneitä (tuntemiamme) miehiä kohtaan: "hänen vaimonsa oli niin sellainen, että ei ihmekään, kun petti sitä". Kun samanlainen tarina tulee vastaan, mutta toisin päin, eli nainen pettää: on nainen huora, moraaliton, vastuuton, itsekäs, tyhmä ...meni tekemään tuollaista, vaikka sillä oli niiiin hyvä mies!

He*ve*ti soikoon! Mielestäni ei sukupuoli voi olla perusteena sille, onko pettäminen sallittua vai ei.

Itse olen sitä mieltä, että se on väärin. MUTTA ikävä kyllä elämä on armotonta, ja joskus tilanne vain ajautuu siihen, että se näyttää olevan ainoa ratkaisu...
      Ystäväni painii tämän asian kanssa. Hänen miehensä on pihdannut jo vuosia. Siis oikeasti pihdannut, EI SEKSIÄ KERRAN KERTAAKAAN: eli kyse ei ole mistään pikkupihtaamisesta (tyyliin "voi nyyh, saan vain kerran viikossa, pitäisikö käydä vieraissa"), vaan kyse on yli kahdesta ja puolesta vuodesta!!!! Ystäväni rakastaa miestään, mutta riutuu suhteessa, jossa toinen ei vain halua koskea häntä. Siispä, vaikka pidän pettämistä edelleenkin vääränä, en aio tuomita ystävääni, jos hän käy vieraissa!!! Hän on tehnyt kaikkensa ymmärtääkseen miehensä tarpeet, jos mies ei tule yhtään vastaan ymmärtääkseen vaimonsa tarpeita, pitäköön munansa, MUTTA älköön sitten valittako, jos/ kun vaimo käy vieraissa!!!
      (Kirjoitan nyt näin päin, eli miehestä pihtarina. Jos osat ovat jollakin teistä toisin päin, eli vaimo on se, joka pihtaa, olen edelleenkin samaa mieltä: eli kommenttini siitä, että en tuomitse pettämistä joissakin tapauksissa kuuluvat myös teille!!!!)

• äyskäri

...pettämisen oikeutus tai painoarvo, vaan suhteen sisäisistä sopimuksista. Olen kanssasi samaa mieltä monesta kirjoittamastasi asiasta, ja ystäväsi tapauksessa motiivi pihtaamiseen on avainasemassa: onko se fyysinen kyvyttömyys, vallankäyttö/alistaminen, psyykkiset estot? Terve ihminen ei huvikseen pihtaa, parisuhteeseen kun sattuu kuulumaan myös seksuaalinen lojaliteetti, eli peuhataan toisen iloksi, vaikka ei aina itseään sattuis huvittamaan..

• Jorke

Kun mies pettää, mies on sika. Kun nainen pettää, mies on vätys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223