Sen näkee kyllä hyvin tämän palstan vakiokirjoittajista. Siinä ei auta aa eikä minnesota, tai voisi sanoa että jopa pahentavat tautia. Kamalaa luettavaa täällä tiettyjen kuivina kärvistelevien agressiiviset kirjoitukset. Hankkisitte elämän, ei viina ole tosiaan kaikki kaikessa.
Sairaus on
8
812
Vastaukset
- Joo.
Kun oikein suu napsuu ja viinahammasta kolottaa, niin se laittaa rähisemään:
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/kuivahuikka.htm- pelkkää humpuukia.
ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.
sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.
kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne... - Heh.
pelkkää humpuukia. kirjoitti:
ei sellaista asiaa tunne terveydenhoito, jotain mielenterveysongelmia niillä on.
sitäpaitsi tuota kirjoittajaa ei löydy mistää googlaamalla, liekö joku virtuaalipersoona.
kolanneksi saitti on jossain kummalla servulla, luulisi tohtorismiehen tarvitsevan oman domainin jne...Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.
- niinpäs.
Heh. kirjoitti:
Paljonko tälläkin palstalla on ärhentelijöitä, kun kuiva humala vaivaa? Ei koskaan hyvä olla.
Ne on vaan dokanneet aivonsa kaurapuuroksi. Jotkut on jo valmiiksi olleet tosikoita ja sitten kun vetää sopivan kauan, niin pakkohan se on laittaa jonkun muun syyksi kuin itsensä.
Montako huumorintajuista pultsaria ex-spugea täälläkään tiedät. Itselle ei tullut heti mieleen kuin U-Ö. - parempi ehkä
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/default.htm
vie lopulta samaan paikkaan, mutta ei ole yhtä helppo kyseenalaistaa.
Ei ole tullut törmättyä täydelliseen ihmiseen vielä, vaikka itse olettavat olevansa. Kyllä se viha, kauna ja itsesyytökset vähenee, kun voi kertoa toverille rehellisesti omista tunteista. Miehelläkin on huonoja päiviä, minkä sille voi jos v…..taa.
- huuru-ukko
Ihan olemme samanlaisia kuolevia kuin muutkin kanssakulkijat.
Olemme lopettaneet viinanjuonnin, ainakin minä!
Silti elämme vikoinemme kuin muutkin, eihän meistä mitään yli-olentoja tullut vaikka pistimme korkin kiinni. Sitäkö muut odottavat?
Nyt on tuo kovin rasite elämässämme kapseloituneena. Tässähän kärvistelemme kuin muutkin. Mutta pitää sanoa on paljon vapaampi elää kun ei tarvitse aina ottaa tuota juomista mukaan. Elo ilman viinaa on............jokainen saa tuohon keksiä lopun.
minulla se on vapaampaa.
- että alkoholismistahan
ei koskaan parannu,vaan voi mennä katkolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114