välitunti...

Laura

ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ KIRJOTUS VIRHEISTÄ! ANTAKAA PALAUTETTA NIMITTÄIN TÄÄ ON MUN EKA NOVELLI.
Oli matikan tunti ja meidän opettajalla oli maailman söpöin siainen,mitä olin tuijottanut varmaan koko tunnin ja sen takia ei oolut tehtävien teosta tullut yhtään mitään.Kello soi ja kaikki lähtivät ulos paitsi mä,kun ope käski jäämään tekemään tehtävät loppuun.Opettaja lähti kävelemään ovelle ja laittoi sen lukkoon ja tulin mun tuolin taakse hieromaan hartijoitani.Yhtäkkiä hän siirsi kädet mun etupuolelle paidan sisään ja alkoi hitaasti hieromaan mun rintoja ja alkoi liikuttamaan käsiä aina vaan alas päin mun vartalolla. Pian hän otti mun kaikki vaatteet pois ja alkoi nuolemaan vartaloani huolellisesti.Mä aloin avaamaan open vetoketjua housuista ja otin hänen ison,seisovan kalunsa esiin ja aloin imemään sitä niin hyvin kuin osasin.Kohtä opettajani otti kalun pois suustani ja meni polvilleen tuolini eteen,jossa istuin. Hän alkoi nuolemaan klittaani ja tunsin kuinka orkku oli jo tulossa. Hän aloi kiusaamaan kielellään mua. välillä hän näykki nännejäni ja välillä nuoli klittaani.Yhtäkkiä hän työnteli hitaasti sormiaan märässä pillussani ja luulin, että pyörryn kohta nautinnosta. Hän veti sormensa pois pillustani ja kohta tunsin kuinkä hän tunki kaluaan pilluuni hitain liikkein. Saimme orkut melkein samaan aikaan ja äkkiä kellot soi ja hän veti kalunsa pois ja puimme vaatteet päälle ja lähdin tunnille. seuraavalla matikan tunnilla hän kuiskasi korvaani -edestä vai takaa? Ihmettelin mitä hän tarkoitti ja vastasin edestä...... JATKOA TULEE JOS HALUATTE,MUTTA ANTAKAA PALJON PALAUTETTA!

11

9358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waa

Kappalejaot - oikeinkirjoitus. Huono tarina.

• ....

kaikki samanlaisii.....jälkiistuntoon jäänti...ope alkaa runkkaa...pöh..keksikää jotain uutta

• joku

keksi ite....

• zize

Kauhean lyhyt! Ton pitäs olla paljon paljon pidempi jotta siitä tulis parempi! Ja oikeinkirjotuksen voi kyllä aina tarkistaa! mutta eka kertalaisex ihan menettelevä vaikka on parempiakin nähty ekakertalaisilta!

• Opettaja Virtanen

Opettele oikeinkirjoitusta senkin 'mullaonviitonenäikässä' !! Ei kukaan tykkää lukea tommosta textiä. Tarina voisi olla hyväkin jos tota jaksaisi lukea.

• Hah

Opettaja Virtanen! Jos-sanan eteen tulee pilkku. Hah!

• cookie_monster92

toiveajattelua tyttöhyvä.

• joku

JUst joo ketä tohon paskaan uskooo...

• Ski

olen minä parempiakin lukenut... ja olisi voinut tuokin tekele olla paljon parempi jos oikeinkirjoitukseen kiinnitettäisiin edes vähän huomiota.. kirjoitusvirheet pistävät silmään ja pilaavat yleiskuvan.

• ____

vois kertoa enemmän miltä susta tuntuu jus sillä hetkellä ku mitäki tehään eikä vaan kertoa mitä te teitte

• moi

ihan perseest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5249
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      527
      1786
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe