Myydäänkö Suomessa jauhettuja unikonsiemeniä, unikonsiementäytettä tai unikonsiemeniä ylipäänsä? Olen syönyt ulkomailla unikonsiemenkakkua ja IHASTUIN. Haluaisin tehdä sitä itsekin!
Unikonsiemeniä?
3
560
Vastaukset
- tai siellä missä on rouheet...
Olisko joko leivonta-ainesten läheisyydessä tai sitten jauhohyllyssä, siellä missä on nää rouheet, siemenet yms. siis seesaminsiemenet, pellavansiemenet ja sellaiset. Olen kyllä nähnyt mutta en ostanut, kun en ole tarvinnut. Lisäksi googlettamalla löytyy ihana israelilaisen suklaakakun resepti.
- unikko123
Santa Marian valikoimista löytyy sellanen pieni pussi unikonsiemeniä. Prismasta ja Citymarketista löytyy ainakin.
- Unikkokukka
Unikonsiemeniä kannattaa tuoda Keski-Euroopasta (saattaa olla Virossakin). Suomesta ostetuista maustepussiunikoista tulisi liian arvokas kakku.
Mummollani oli unikonsiemeniä varten oma käsimylly. En tiedä, myydäänkö niitä siellä enää.
Täytettä varten unikonsiemeniä voi keittää pienessä maidon määrässä ja sitten soseuttaa tehosekoitimessa tai sauvasekoitimellä.
Kakkupohjaan voi käyttää käsittelemättömiä unikonsiemeniä. Nautittavia lepomishetkiä Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657