Tämä on teinien suusta,taas.
13v tytön kavereita tuli kylään ja likka sanoi että sen huone on sekaisin johon likan kaveri "Elä viitti heii,sotkunen huone on muotia"
Tytön isä pyysi likkoja auttamaan huoneen siivoamisessa johon yksi tytöistä sanoi likalle "Tee niin ku mä,laita kaikki sängyn alle!"
Tytär sanoi ettei todellakaan ikinä tee niin ja itekseni huvittuneena ajattelin ettei voisikaan koska aina tarkistamme myös sängyn aluset.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Vanhin tytär joka hienohelma on ( tekee tällä viikolla mun työt ja kyseisessä kohteessa turvallisuuden takia pidett6ävä kolhulippistä turvakenkiä ja turvaliiviä ) tytär kun tajusi että lippis laitettava päähän "Eiih mä just laitoin mun hiukset kuntoon ja meikkasin!"
Ja hetki sitten sanoi "Mulla kun on niin alhaalla kulmat niin otan otsaani botoksia"
Nauroin että "Heti ens tilistä mennään ja äiti tietty maksaa" ;))))))))))
Myrskyävää torstaita kaikille ;D !!!
sotkuisuus on muotia
12
1313
Vastaukset
- taas heiii
osuit nappiin tolla jutullasi.
Mukavaa kun jälleen tänne kirjoittelet sillä kuten huomasit sinun stoorejasi moni jo odottikin! - blondi-72hki
lämmin fiilis kiitti!!!
- tiedätkö
Oikeasti tämä alkaa olemaan jo palstahäirintää!
- blondi-72hki
tiedätkö kirjoitti:
rakastavia vanhempia mutta kuinka vain rakas ystäväni haluat enpähän minä ole ollut ongelmana vaan sinä joka et oo lapsirakas ihminen.
Iloista torstaista sinulle kultaseni ;D !!! - blondi-72hki
blondi-72hki kirjoitti:
rakastavia vanhempia mutta kuinka vain rakas ystäväni haluat enpähän minä ole ollut ongelmana vaan sinä joka et oo lapsirakas ihminen.
Iloista torstaista sinulle kultaseni ;D !!!moisesta välittämään koska oma elämäni kunnossa ja ei ole minun syyni että kirjoittaja kärsii huonosta itsetunnosta eli mukavaa loppuviikkoa ;))
Niin ja kiitos ;> !! - tehkääjotain blomdin
tiedätkö kirjoitti:
uhkailijalle sillätämäon lasten suusta palsta ja kiusaajan käytös häirintää-ja-sopimatonta!!
- blondi-72hki
blondi-72hki kirjoitti:
moisesta välittämään koska oma elämäni kunnossa ja ei ole minun syyni että kirjoittaja kärsii huonosta itsetunnosta eli mukavaa loppuviikkoa ;))
Niin ja kiitos ;> !!ihanat kuyllanmurut;O)
- - me viis -
se on todellinen häirikkö usealla eri palstalla!
Se saarnaa uskonnosta vanhemmpien palstoilla ja aina eri nimellä haukkuu muita mutta me täällä sua kannustetaan ja rakastetaan!!! - 2 brunettea
Oivallista taas blondilta.
Älkää lukeko jos ei kiinnosta!
Blondille : JATKA SAMAAN MALLIIN ON HARMI KUN NYKYÄÄN NIIN HARVOIN TÄNNE KIRJOITTELET.- mustatukkatnen tyttö
ÅLÅ VÄLITÄ UHKAUKSISTA KOSKA KUKAAN SELVÄJÄRKINEN EI NIITÄ LATELE!!
- kiäh kiäh
je plontti jes!!
- blondi-72hki
ja piristävää löauantaita;O) !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748