Selaan ja selaan Adventist Review-lehtiä, eli adventtikirkon päälehteä ja löydän sieltä rehvakkaan uutisoinnin katolisen kirkon pedofiilitouhuista, mutta en löydä sanaakaan adventtikirkon viimeisimmästä Amerikan maallisissa lehdissä uutisoidusta hyväksikäyttöjutusta.
Tässä adventistien viimeisimpiä siltä alalta:
http://www.telegram.com/article/20080209/NEWS/802090352/1116
Selaan Adventist Review-lehtiä
2
173
Vastaukset
- et osaa
muuta tehdäkään kuin puhua adeventismista, Ellenistä, maksat kymmenykset ja luet heidän kirjojaan ja lehtiään. Puuttuu vain että jätät piinauskon pois niin olet valmis a-kirkkoon.
Adventtitotuus taitaa olla tämä:
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen
lankeaa."
Jos Uskova_1 ei toimisi totuudenpasuunana täällä,
niin Herra laittaisi - lupauksensa mukaan -
kivet huutamaan.
No, kyllä nytkin tavallaan myös
kivet huutavat ... Mutta kiitos Herralle, että
hän on voidellut Uskova_1:n palstalle muurinaukossa
seisojaksi!!
Matt. 10:27
Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
Luuk. 19:40
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Sananl. 16:27
Kelvoton mies kaivaa toiselle onnettomuutta; hänen huulillaan on kuin polttava tuli.
Sananl. 26:27
Joka kuopan kaivaa, se itse siihen lankeaa; ja joka kiveä vierittää, sen päälle se takaisin vyörähtää.
Saarn. 10:8
Joka kuopan kaivaa, se siihen putoaa; joka muuria purkaa, sitä puree käärme.
Hes. 22:30
Minä etsin heidän joukostansa miestä, joka korjaisi muurin ja seisoisi muurinaukossa minun edessäni maan puolesta, etten minä sitä hävittäisi, mutta en löytänyt.
Kiitos, sisar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339