Missäpäin Varnaa on Varnan Kultahietikko ?
Kuinka kaukana ovar rannat?
Missäpäin Varnaa
5
1096
Vastaukset
- masss
kannattais varmaan tutkia matkanjäjestäjien sivuja tai opuksia ... niissä tarkat tiedot .
- että se ei ole
Varnassa ollenkaan !
Sitä vaan sanotaan Varnan Kultahietikoksi.
- vastauksia
Kultahietikko on 18 km päässä Varnan kaupungista. Kultahietikon ranta on n. 4 km pitkä ja sieltä löytyy paljon hotelleja, jotka ovat ihan rannalla.
- bulkku
aivan... siis jos kultahietikolle matkasi olet varannut, niin ranta on luultavimmin aivan hotellisi lähellä, varna on sitten kauempana! :) varna on hieman kauempana, aivan kuten edellisessä viestissä sanottiin, n. 20 km kultahietikosta. Mutta lento saapuu varnaan josta sitten teidät kultahietikolle viedään/itse menette:)
- vakaa sti
bulkku kirjoitti:
aivan... siis jos kultahietikolle matkasi olet varannut, niin ranta on luultavimmin aivan hotellisi lähellä, varna on sitten kauempana! :) varna on hieman kauempana, aivan kuten edellisessä viestissä sanottiin, n. 20 km kultahietikosta. Mutta lento saapuu varnaan josta sitten teidät kultahietikolle viedään/itse menette:)
että täällä pelleillään tietämättömyydellä! jos käynyt koulua, osaa lukea, ei sokea, käyttää tietokonetta, niin kyllä tietää esim, bulgariasta ja yleensä maantiedosta enempi. Siksipä immeiset älkää tarttuko tämänkään tason aloituksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635