remu ei oo koskaan osannu laulaa tai soittaa rumpuja
remu ei oo
6
832
Vastaukset
- True fine mama
No johan oli viisas kommentti joltain Pikku-Ari fanilta! Et edes varmaan paskonu vaippoihis kun Hurriganesin eka LP "Rock and roll all night long" julkaistiin. Joten älä sinä sönkkää mitään tonkaltaista skeidaa juniori.
- joo-joo...............
osaatko itse laulaa ja soittaa rumpuja SAMAAN AIKAAN????? Taidat olla tällainen tyypillinen nykyhevi-vinguttaja, joka unelmoi olevansa parempi ja siksi mollaa niitä jotka ovat jo luoneet uraa ja joita arvostetaan. meneppä vaikka musiikkiopistoon opiskelemaan triangelin soittoa ja ole hiljaa.
- Ramonello
Mistä näitä pellejä aina riittää tällekkin palstalle.
Remu on LEGENDA,Hevi pelle Ari on luuseri - mä vaan
Remu on itse sanonut. Heviari vain toisti hänen näkemyksiään... tai sanotaanko Remu ei osaa soittaaa heavya eikä laulaa myöskään sitä
- Roadrunner
Luuletko tietäväsi Remusta saati Hurriganesista MITÄÄN? Remu on järjettömän hienosti luonut uraansa, ja on tuhat kertaa parempi kuin pikkulapsi-Ari. Ari tuskin jaksaa enää 60-vuotiaana rummuttaa menemään ja olla oma itsensä, eikä varmaan Arilla sitä persoonaakaan riittäisi. Sano mitä haluat mutta fakta on, että Hurriganes on maailman paras bändi ja Remu 100-kertaa parempi kuin Ari! Näin se on.
- Blistexi
Ai ei osaa soittaa? Kokeileppa ite laulaa ja soittaa rumpuja samaan aikaan- yllättävän vaikeeta. Remu jos kuka osaa soittaa rumpuja ja soittaa! Englannin kielen taidosta en oo niin varma (ainakaan joskus kauan sit) :DD
Mut, jos oot ite nii hyvä soittaja ja laulaja, miks et oo joku kuuluisuus? :D LOL. Oot nobi.
REMU ON IHAN PARAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890