Jos ei kukaan vielä tiennyt niin SaPKo on Suomen paras lätkäsakki.
Nyt tiedätte. Muut urpot voi olla hiljaa.
Piti tulla ilmoittamaan
11
388
Vastaukset
- Heh,heh
Savonpelle ilmoittautui itse urpoksi, kun käski
muiden Urpojen olla hiljaa...
Kyllä muut URPOT varmaan on hiljaa, fiksut ihmiset vaan naureskelee ja ehkä kommentoi sun
typeryyksiä !!! - mies savosta
Aika harva tuon tietää ja vielä harvempi uskoo.
- Hah hah!
Etkö sä huomaa kuinka tyhmä olet? Siis tosi juntti, joka ei tiedä urheilusta yhtään mitään. Etkä kyllä elämästäkään peräkamarin poika! Sun täytyy olla jotenkin jälkeenjäänyt tai sitten henkisesti sairas, muuten ei noita sun idioottijuttujas selittää. Olet säälittävä...
- SaiPa forever
SaiPa ja SaPKo ovat parhaat joukkueet Suomessa. Muut ovat täyttä paskaa.
- Hoh hoh hoh hoh...
huumoripoikii???? Eeeeeeih! paras vitsi....hah haaaahuh huh..nyt ky meinaa tulla kuset housuun pelkätä naurusta...Saipa SaPKo? hah hhaha ahahahahahahahahahahaheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!
- Jeajea
Voi kyllä suoraan sanoa että aika tollo saa olla, että alkaa jurputtamaan vastaan SavoRULESille kun selvästi trollaa, gj SavoRULES ärsytä ihmisiä lisää!! :-)
Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.
Thanks kannustuksesta!- ninn..
SavoRULES kirjoitti:
Ensi viikolla nolaan kaikki turkulaiset ja sitä seuraavalla saa kyytiä vaasan homppelipojut.
Thanks kannustuksesta!missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille
- HeinolaBoy
ninn.. kirjoitti:
missäs tynnyrissä sä olet asunu koko ikäs ? dataat siellä 24/7. sapkossa tais olla sun mielestä parhaimman näköset pelaajat niin heti sitä kannustamaan. onnea sulle,ei kukaan kiinnostu tollasesta runkusta.. sä lähet hallilta,jos sinne edes uskallat tulla,itku kurkussa että pidä vaan suus kiinni. mun puolesta voit mennä antaa kyytiä vaasan homppelipojuille
Taidat kuulua itse Vaasan Homppelipojuihin, sillä niin villisti ruuhkautat haimaasi omalla mielikuvituksella märäksi
Järsitytä taas sitten kaikista neljästä poskesta finnit kuivaksi ja irti Vaasassa, että saat vuodeksi kestopurkat karvaisen kielesi pyöriteltäväksi.
- että..
SavoRULESin aloittamissa ketjuissa ei ole yhtää järjen sanaa? Vittu mikä spede koko jätkä...kakara!
- 0lavi
Älysi loiste on häikäisevää! Hoooh!
Sinä et edelleenkään pysty todistamaan sellaista, mitä ei edes ole, koska SavoRULES on ylivertainen ja älyllisesti nopeampi sinunkaltaista nokikuopassa makoilevaa tyhjää vaseliinituubia liukkaampi.
Olet esittänyt jatkuvasti väitteitöä SapKo:sta, joten sinulla on todistustaakka, jos yleensä tajuat mitä se tarkoittaa, mitä suuresti epäilen.
Minua ei ole poltettu mistään, joten todista uusin valheesi. Olet liian tyhmä todistamaan yhtään mitään minusta, mutta sitä enemmän esittelet täällä omia sairaita harhojasi.
Todistan, että olen joka asiassa parempi kuin sinä. Tasoisellesi patoligiselle valehtelijalle on jääkiekko ja sen alkeiden ymmärtäminen vain omaa mielikuvituksen tuoretta harhaa ja epätoivoa! Oletkin jo raukka edennyt pitkälle epätoivoissasi. Sinulle on aivan pakko NAURAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164