rakastuitko ilman yhteistä kieltä?

kerro tarinanne

Hei,

Teen Anna-lehteen juttua monikulttuurisista parisuhteista. Etsin pariskuntia, jotka ovat ihastuneet toisiinsa niin, ettei heillä ole aluksi ollut yhteistä kieltä.
Jos kiinnostuit, ota pian yhteyttä osoitteeseeni haastattelut (at) sanani.fi!

terveisin Ani Kellomäki

8

2197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskee,

näemmä. Enpä osta enää.

• sinä

lakkaat ostamasta, monikulttuuriset perheet alkavat ostaa, sillä heissähän on Suomen tulevaisuus.

• ihmettelen suuresti

edes mahdollista? En minä ainakaan voisi rakastua henkilöön, jota en edes tunne kunnolla. Toisaalta, minä olenkin järjellä ajatteleva mies. Ihastuminen on eri asia, mutta eipä siitäkään mitään kummempaa tulisi, jos ei yhteistä kieltä olisi.

Suomalaiset naiset "rakastuvat"(=tulevat kiimaan) nähdessään afrikkalaisen tai turkkilaisen miehen ja ryntäävät suhteeseen. Jälki onkin sitten sen mukaista eli avioerotilastot.

• suomijunttura

Tiedän miehiä joilla on aasialainen tuontivaimo "palvelijana" Yhteinen kieli on n. 100 englannin sanaa ilman kielioppia. Tässä ei tietenkään voi niinkään puhua rakkaudesta. Olen muutenkin skeptinen miesten kykyyn rakastaa, heille merkkaa tietty palvelualttius niin paljon muu toiseen tutustuminen
        on jo liikaa vaadittu.

• sormileikkeineen

Eikö muka yhteistä kieltä?!Rakkauden kieli ja sormileikki -muutahan ei aluksi tarvita.

• suomijunttura

Tässä hyvä esimerkki siitä miten miehet pitävät seksiä erheellisesti sanan rakkaus synonyymina.

Rakkaus on katsos sitä että naisesi haluaa olla kanssasi vaikka olit eturauhasvikainen impotentti, ja naiselle sitä että miehesi haluaa olla kanssasi vaikka olet sairas ja kyvytön palvelemaan miestä.

Siinä ei sormileikillä enää pitkälle päästä.

• kauan sitten

aasialaisen miehen kanssa. Ensimmäisenä yhteisenä kielenä oli englanti. Oli hankalaa asua kolmannessa maassa, joka ei ollut kummankaan kotimaa, eikä maassa puhuttu kieli ollut kummankaan äidinkieli. Lapsia ei tullut. En tiedä uskallanko sanoa - onneksi.

Lapsethan oppivat vaikka kuinka monta kieltä, mutta itse olen heikko kestämään ympäristön paineita.

Ihastua voi englannin kielellä, mutta pitkäaikainen rakastaminen kolmella kielellä on vaikeaa.

• ihan...

"Ihastua voi englannin kielellä, mutta pitkäaikainen rakastaminen kolmella kielellä on vaikeaa."

Olipas outo kommentti! Kyllä se ihan sen vieraan kielen taidosta riippuu, ei se tarvitse olla äidinkieli, jotta voi "rakastaa"! Itse en osaisi edes kuvitella "seurustelevani" suomeksi, englanti ollut puhekielenä niin kauan ja mieskin sitä puhuu erinomaisesti,vaikka ei ole hänen äidinkieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60