Niin tietääkö joku osoitetta josta saan ilmaiseksi nuotit pikkuveli kappaleeseen?
netistä nuotteja pmmp pikkuveli biisiin?
10
4378
Vastaukset
- fd
Sanokaa, mistä löytää ilmaseks pikkuveli nuotit??
- PerusPulliainen
Osta Anttilasta nuottikirja.
- dgdg
kirjastosta
- kitarista
se EI ole PMMP:n biisi. Tiedän mistä nuotit saa, mutta oli sen verran kardinaalimunaus, että jätänpä kertomatta.
- FL Studio
Suoraa vittuilua =) Hyvä niin
- ENS-8
Kyllä se vaan on PMMP:n biisi, mutta eihän sitä kaikki kitaritsat voi tietää.
- plä
ENS-8 kirjoitti:
Kyllä se vaan on PMMP:n biisi, mutta eihän sitä kaikki kitaritsat voi tietää.
ja ett aiheesta pitää riidellä kun kaikki on osittain oikeassa..:)
- selleri-siili
plä kirjoitti:
ja ett aiheesta pitää riidellä kun kaikki on osittain oikeassa..:)
Siis kappale on coveri Noitalinna Huraa! nimiseltä yhtyeltä.Mulla on kappaleen nuotit!Pistä sähkäri tähän niin laitan sulle ne nuotit.
selleri-siili kirjoitti:
Siis kappale on coveri Noitalinna Huraa! nimiseltä yhtyeltä.Mulla on kappaleen nuotit!Pistä sähkäri tähän niin laitan sulle ne nuotit.
Olen musiikin opettaja ja käyn Sari Peltoniemen ohjaamassa kirjallisuuspiirissä. Haluaisin yllättää Sarin esittämällä hänelle Pikkuveljen, mutta kun ei ole nuotteja. Lähetätkö?. t. jorma.viiki@gmail.com.
- Elluska11
Mistä ne nuotit löytää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645