SaPKo päätti runkosarjan ylivoimaiseen vierasvoittoon HeKiä vastaan vieraissa.
SaPKo antoi jopa kolmannen erän alussa HeKin karata 3-1 johtoon kunnes pässipaidat päättivät että annetaanpa vähän HeKille tukkapöllyä.
SaPKo latoi kiekon viisi kertaa HeKin verkkoon ja heinolanpoitsut katselivat suu auki tätä jääkiekon oppituntia.
Seuraavaksi SaPKo hakkaa pleijareiden eka kiessillä TuTon Turusta. TuTolla ei ole mitään saumaa SaPKoa vastaan sillä SaPKohan voittaa koko Mestismestaruuden.
HeKi-SaPKo 4-6
3
231
Vastaukset
- Makopide.
Käytän nyt jo kahdesti bannattua Jatkis-nikkiäni.
Kakkoseni on siis playoff-kunnossa, kuten Sapko-palstalla huhutaan. Lähestykää miehet ja pojat minua vain rohkeasti.
Kirjoitin myös, että kova peli on nyt tarpeen. Tämä lienee selviö. Vaatimus playoff-kunnossa olevaa kakkostani varten on siis kova "peli". - mies savosta
Se olikin SaPKon viimeinen voitto tällä kaudella.
- niitä mansikantaimia...
Sillä SaPKo lähtee ihan kohta kesälaitumille. HeKillä nyt ei ollu paineita suuntaan eikä toiseen, joten laitoivat junnuporukan pelaamaan..heh heh ja sekin melkein kaatoi Suomisarjatasoa olevan SaPKon..
Miten joku voi olla noin ääliö???Sä olet Rulle luonnoikku.Miten tuo n ikäinen voi käyttäytyä kuin 10v??? Sä olet todellakin jäänyt jälkeen..voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134