Moi!
Minulla on tulossa huhtikuussa juhlat, joissa pukeutumiskoodina on iltapuku. Nyt pitäisi siis löytää puku. Missä Turussa myydään iltapukuja? Missä niitä kannattaa käydä katselemassa/sovittamassa? Onko tietoa hinnoista?
Entä hyvät pukuvuokraamot? Hinnat?
Kiitos jo nyt avusta! :-)
ILTAPUKUJA TURUSSA?
2
3235
Vastaukset
- jaanuhkas
Keskustasta löytyy pari aika hyvää liikettä. Maariankadulla on pieni liike, josta löytyy aika hyvä valikoima todella kauniita iltapukuja. Hintahaarukka taitaa olla 200 eurosta ylöspäin.. Liikkeessä on yleensä yhtä iltapukua vain yksi tai kaksi kokoa, mutta he kyllä tilaavat sopivan koon kun hyvä iltapuku löytyy.
Haloselta kannattaa myös käydä katsomassa. Siellä ei toki valikoima ole laaja, mutta hyvällä tuurilla saattaa löytyä kivä iltapuku ja ovat paljon edullisempia, kuin erikoisliikkeestä ostetut.
Yliopistonkadulla on Ra-Ke, jossa on runsas valikoima todella juhlavia iltapukuja, mutta hintakin on sen mukainen.. Keskihinta liikkuu siinä 300 euron kieppeillä.
Ja jos kiinnostaa käytetty iltapuku, niin muistaakseni Puistokadulla (joen lähellä) on liike, jossa myydään vähän käytettyjä iltapukuja jne. Se liike on muistaakseni iltapäivisin auki.
Siinä olikin jo muutama vaihtoehto. Eiköhän noista pitäisi tärpätä. - MBX
Kauppiaskadulla on Jane`s Style täynnä upeita iltapukuja . Hinnat 145-399 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820