Rento elämäntapafriikki

LeifStyle

Oletko oikeasti sellainen?

20

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

Väliin oon, ja väliin en. Riippuu millä päällä sattuu olemaan. Enimmäkseen kuitenkin tunnen olevani rennosti omituinen :=))

Friikki sanalla kait tarkoitetaan omituista ihmistä?

• se tarkoittaa

jonkin (harrastus)alan intohimoista, siihen vihkiytynyttä harrastajaa.

• Yxitypy
        se tarkoittaa kirjoitti:

jonkin (harrastus)alan intohimoista, siihen vihkiytynyttä harrastajaa.

eikös sellanen ihminen joka harrastaa vain rentoa elämäntapaa olekin vähän outo? :=))

Vaikka toisaalta siihenhän sitä pitäiskin pyrkiä. Mitä sitä suotta tärkeilee, kun elämä on niin lyhyt.

• Yxitypy
      • Yxitypy

melkein friikki :=))

Se sohvafriikkikö? :=))

• ...liimaa sitä sohvaasi selkääsi? tai olisko vyöttäminen parempi, saisi sen saunaan tai avantouinille mennessä helposti pois ;)

• Puhurix

näyttää että taidan olla. Entä itse?

• vaikka kysytty muistaakseni joskus aiemminkin.

Olisinko toisia ihmisiä rennompi ja elämän tavoiltani friikimpi?...Hmm.
      Jos syön papusoppaa fiilistellen kun muut syövät sisäfilettä,olenko elämäntapafriikki?
      Jos teen sen heittäytyen sohvalle niin olenko sitten rento elämäntapafriikki?

Riittääkö ulkoiset tekijät tunnistamaan tätä outoa ja rentoa elämäntapafriikkeyttä..epäilen.
      Naapurin rouva saattaa hakata mattoja samalla sitkeydellä kuin minäkin,mutta fiilisten,että minä teen sen täysin ja vain omalla tavallani.:))

• Masse setä

Köh, yritin kuitenkin hieman stailata...
        Olet ehdottomasti elämäntapafriikki. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei syö papuja.
        Sohva on esimerkiksi esimerkki ihmisestä, jonka toinen hauis kehittyy melko suureksi, mutta sitten koko käden verenkierto tyrehtyy, joten kaikki huonekalut joudutaan siirtämään toiseen paikkaan.

• Masse setä kirjoitti:

Köh, yritin kuitenkin hieman stailata...
        Olet ehdottomasti elämäntapafriikki. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei syö papuja.
        Sohva on esimerkiksi esimerkki ihmisestä, jonka toinen hauis kehittyy melko suureksi, mutta sitten koko käden verenkierto tyrehtyy, joten kaikki huonekalut joudutaan siirtämään toiseen paikkaan.

se on sellainen ystävä se,joka huonekalut siirtää;D

Ehdotan tee uusi pohjapiirustus;D

• Jermuxi tms.

Joo, ei niitä saa kiusata paljoa.

• ....................

....................

• Yxitypy

kun laitettu reilu kahden vuoden vanha aloitus. Olenko minäkin jo silloin pyörinyt täällä. Miten aika voikaan mennä niin pian.

• ovat "elämäntapafriikkien rento hengailupalsta" ja "rentojen elämäntapafriikkien hengailupalsta".

• Yxitypy

aika hyvin :=)))

• Yxitypy kirjoitti:

aika hyvin :=)))

Etten sanoisi.

• meerkat_1

määritellä mitä sellane o?
      Mistä sitä muute voi tietää?

• meerkat_1

friikki
        aika harva on friikimpi :D

• enough jo

Olen alkanu downshiftaamaan ja mindfullness on vaiheessa.
      Miten te leppoistatte elämäänne. Oletteko tilanteessa täysin läsnä?
      Näistä hidastamisjutuista, slowlifestä toivoisin keskustelua.

• seacrets

Se on asia jota tavoitellaan.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe