Katseltiin Uutisvuoto.
Otti päähän, kun hyvistä ??? vitseistä jäi se tärkeä viimeinen sana kuulematta, kun esiintyjät purskahtivat nauramaan omille jutuilleen.
Niinpä sitten naurettiin esiintyjien nauruille.
Hauskaa oli.
Toista oli ennen.
Muistattekos vielä ne Ilkamat?
Niissä jätettiin vitsin jälkeen hiljaisuustauko, jotta meikäläinenkin, huonokuuloinen ja hidasälyinen katsoja, pääsi juttuun mukaan.
Kaikki se ottaakin päähän
8
492
Vastaukset
- sieltä:
"Jos olisin ollut Matin kanssa silleen, olisin vaihtanut myös etunimeni."
- vaikutti tuomarien
päätökseen."
Uutisvuodossa naurettiin tänään paljon.
- Hintriika*
Oletko koskaan kokeillut laittaa Uutisvuotoon tekstitystä päälle? Teksti-tv:n sivu 333.
- lepomieli
Jopel kirjoitti:
Itseasiassa, ei ole tullut mieleenkään.
Pitääpä kokeilla.Vastaan Jopelille, et sinä ole hidasälyinen
huonokuulohan tulee meille iän tuomana lisänä,
mutta se että esiintyjät eivät osaa kertoa vitsejä vaan nauravat ennenkuin itse asia on tullut ilmi on huonoa käytöstä juuri siksi en katso sitä koska en halua että tulen sen vuoksi huonolle tuulelle. - kirjoittamassa nettiin
"Tämä on Suomen pääministeri. Haluan paritella!"
Sitten haetaan oikeutta myöhemmin, kun intiimit
asiat tulevat julki.
Paradoksaalista. - paitsi aika, myöhäinen
kirjoittamassa nettiin kirjoitti:
asiat tulevat julki.
Paradoksaalista.Vaikka Uutisvuodossa hörötetään enemmän, on siellä silti alkanut näkyä myös demokraattinen ote kilpailijoihin. Jarin Tervon nyrpeä ilme, jos ei voita, on niin läpitunkevan lapsellista, ettei minua häiritse lainkaan kaikenlainen nauraminen. Siellä on muitakin fiksuja olioita kuin Jari, joka on huono häviäjä.
- Nauroin , en muuta voinut!
kirjoittamassa nettiin kirjoitti:
asiat tulevat julki.
Paradoksaalista.Kyllä oli siellä ilo ylimmillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329