Älkää olko mistään huolissanne,vaan saattkaa aina se mitä tarvitsette,rukoillen,anoen ja kiittäen Jumalan tietoon.Fil,4:6.
SIUNATUA SUNNUNTAITA
6
263
Vastaukset
Eikö kannattaisi jotain konkreettista tehdä jos vaikka rakkaimmallaan ei jalat kanna.
- ämk81
Kyllä huoli tässä iskee kun kihlattu ilmeisesti päätti jättää minut. Noh jesse auttaa varmaankin joo...kaikki meni, mut jeesus se pelastaa. haha, vitseistä parhain. ja niihän se "aksu" oli että olen kuulemma ihmisenä pekkä vitsi muutenkin?
ihan tavallisia asioita kun siihen on tarvetta.
* Vaimo vei minut terveyskeskukseen kun sydän teki tepposet.
* Kyllä uskovat käyttävät kaikki niitä palveluita mitä kunnat tarjoaa, siinä kuin tavallisetkin ihmiset.
* Uskovainenkin elää maasta, "ihminen ei elä AINOASTAAN leivästä", leipää siis tarvitsee uskovakin, mutta uskovan hengellinen , todellinen minä, tarvitsee "jokaista" Sanaa, joka Jumalan suusta lähtee.
* Minä pidän kaikkea apua mitä elämässäni olen saanut ja saan, Jumalan huolenpitona, olkoon apu sitten mistä ihan mistä tahansa. Kun Jumala auttaa ja huolehtii, niin Hänellä on omat avunlähteensä millä ja miten kansaansa auttaa.
* Esm. työpaikka on kiitoksen aihe, ja apu Jumalalta selviytyä ajallisista tarpeista, sillä niitä on myös uskovaisilla siinä kuin kenellä tahansa ihmisillä!
* Vaikka Hän suorastaan kieltää murehtimasta elämisen murheista, Hän jopa kieltää tekemästä velkaa, ja haluaa näin ohjata uskoviaan rasitteettomaan elämäntapaan, vapaaksi turhista huolista, sydän vapaaksi ja irti mammonasta.
* Eikä se suinkaan tarkoita irtaantua todellisuudesta, heittäytyä vaikka erakoksi, tai lähteä ajalehtimaan ilman päämäärää ja mitään vastuuta mistään,ei!
* On lupa kartutttaa omaisuuttaankin, että on mistä antaa tarvitseville, esm.- ämk81
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Kyllä uskovat käyttävät kaikki niitä palveluita mitä kunnat tarjoaa, siinä kuin tavallisetkin ihmiset.
* Uskovainenkin elää maasta, "ihminen ei elä AINOASTAAN leivästä", leipää siis tarvitsee uskovakin, mutta uskovan hengellinen , todellinen minä, tarvitsee "jokaista" Sanaa, joka Jumalan suusta lähtee.
* Minä pidän kaikkea apua mitä elämässäni olen saanut ja saan, Jumalan huolenpitona, olkoon apu sitten mistä ihan mistä tahansa. Kun Jumala auttaa ja huolehtii, niin Hänellä on omat avunlähteensä millä ja miten kansaansa auttaa.
* Esm. työpaikka on kiitoksen aihe, ja apu Jumalalta selviytyä ajallisista tarpeista, sillä niitä on myös uskovaisilla siinä kuin kenellä tahansa ihmisillä!
* Vaikka Hän suorastaan kieltää murehtimasta elämisen murheista, Hän jopa kieltää tekemästä velkaa, ja haluaa näin ohjata uskoviaan rasitteettomaan elämäntapaan, vapaaksi turhista huolista, sydän vapaaksi ja irti mammonasta.
* Eikä se suinkaan tarkoita irtaantua todellisuudesta, heittäytyä vaikka erakoksi, tai lähteä ajalehtimaan ilman päämäärää ja mitään vastuuta mistään,ei!
* On lupa kartutttaa omaisuuttaankin, että on mistä antaa tarvitseville, esm.kunpa sitä oppiskin olemaan liikoja huolehtimatta. Kunpa oliskin joku Jumala kelle huolet heittää. kumpa,kumpa....noh huono päivä näköjään, kaikinpuolin.
oon sellain hyvällä tavalla kateellinen ihmisille, jotka uskaltaa luottaa jonkun näkymättömän huolenpitoon. - umpihetero.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* On lupa kartutttaa omaisuuttaankin, että on mistä antaa tarvitseville, esm.eikö sen olisi pitänyt viedä sun mieluummin helluntaiseurakuntaa rukoilemaan? etkö sinä uskokkaan ihmeparantumiseen jumalasi turvin?
- poikalapsi
umpihetero. kirjoitti:
eikö sen olisi pitänyt viedä sun mieluummin helluntaiseurakuntaa rukoilemaan? etkö sinä uskokkaan ihmeparantumiseen jumalasi turvin?
TOSIPAIKAN tullen hellarit menevät lääkäriin. "Ihmeparantamiset" ovat vain herkkäuskoisten käännytyksen kohteitten houkuttelua varten. SITÄ en helluntailaisen "usko" ainakin tämän palstan perusteella.
Ai niin: uima-allasuitto on OLENNAISEN osa sitä myös. Vaikkei Raamatussa ollutkaan uima-altaista tietoa, niin RAAMATULLISTAHAN se toki.... =))
=))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955