http://www.youtube.com/watch?v=G0W90a2f5Vw
Aika ihmeellistä ettei tälle ikinä tehty oikeaa videota.
Laulu on yksi kauneimmista biiseistä mitä ikinä on tehty.
KAUNEIMPIA BIISEJÄ IKINÄ
5
926
Vastaukset
- biisejä ikinä
Maailman ihanimpiin biiseihin kuuluu myös Judas Priestin Run of the Mill.Aivan ihana.Jaksaa vielä vuosikymmentenkin jälkeen koskettaa meikäläistä.
Myös saman bändin Diamonds and Rust on aivan ihana. - October rust.
Ja kiitos muistutuksesta, olin melkein unohtanut koko biisin olemassa olon.
- lsdjflskdjfl
On paremmasta päästä rhcp-piisejä.
Mutta "Laulu on yksi kauneimmista biiseistä mitä ikinä on tehty" on kyllä kaiken ylittävää liioittelua.
Toisaalta joku "Keep it away" voi kyllä olla yksi kaikkien aikojen huonoimmista piisesitä. - lol man07
tosi hyvää musaa sais olla vahan rankempaa
- aäsdlfkgjh
Kiitti vinkistä! Ihanat lauluharmoniat lopussa, mä menen aina puoliksi sekasin kun kuulen AK:ta ja JF:ää päällekkäin....
En oo kuullu tätä laulua aikasemmin vaikka suurimman osan peppers-tuotannosta tunnenkin. Siis kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657