Hyvät huomenet kaikille tasapuolisesti. Uusi raitis päivä alkamassa.
MAANANTAI 10.3-08
7
498
Vastaukset
- T.J.S
Raitista maanantaita kaikille!
Ps:maanantait on ihan kivoja päiviä...nykyjään:) - åpoi
selevänä alakaa tämäki viikko
rästäät tippuu ja talitintti laulaa, mitä se meinaa?- Eeva-Leena
Raittiina,antabus tukena.
- Jaatinen
Ei tullut viikonloppuna vierailtua täällä, ja ajattelin muutenkin, että ei viitsi joka päivä ilmoittautua täällä...
Raittiina kuitenkin ja aion sitäpaitsi olla juomatta viinaa koko loppuelämäni...
On niin paljon muuta tekemistä ja elämä on kuitenkin parasta huumetta ;)
Turha ja inhottavan pahanmakuinen aine sen kaikissa muodoissaan. Kumma kun joskus on ollut pakko juoda sitä tolkuttomasti 8DDD
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies - mussukka1
Monta vuotta tämä ilmoittautuminen antoi minulle sen viimeisen potkun olla sinä päivänä juomatta. Siksi palaan aina silloin tällöin ja kannustusta uusille sekä vanhoille. Jotain nostalgiaa on ja muisteluja siihen kuitenkin tuskaiseen alkuun. Ei oikein sanat riitä kertomaan, minkälaisen elämänmuutoksen alkoholittomuus sai aikaan. Kaikille miellyttävää selvää iltaa ja huomistakin päivää.
- Oskari2
Kyllähän se niin on, että tämä palsta oli ainakin aluksi hyvin terapeuttinen.
Oli mukavaa seurailla muidenkin menemisiä.
Pinna oli vaan kovin tiukalla. Aluksi ei voinut sietää poikkipuolista sanaa.
Nyt tietenkin elämme herroiksi. On mukava heräillä aamuisin ilman krapulaa.
Tällä palstalla ovat kirjoitelleet useat hyvinkin sympaattiset ihmiset. On ollut nautinto seurata monen menestystarinaa. Niidenkin, jotka silloin tällöin ovat naukkailleet vähäsen.
On vastuutonta sanoa vanha kulunut sanonta, että "en päivääkään vaihtaisi pois." Itse vaihtaisin puoli elämää.
Hyvää jatkoa kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236