...kerro siitä minullekin!
Teen gradua Porin rännistä 1970- ja 1980-luvuilta. Olen itse periporilainen tytönpahanen ja aikoinani kiertänyt ränniä kespan muodossa, mistä lähti kiinnostus tehdä tutkimusta rännistä ja siellä viihtyneistä ihmisistä. Olen tutustunut aikaisemmin aiheesta käytyyn keskusteluun ja nyt pyytäisinkin kaikkia rännillä 70- ja 80-luvuilla liikkuneita vastaamaan kyselyyni, jotta saadaan yhdessä kirjattua muistot osaksi Porin historiaa!
Selvittelen myös parhaillaan mahdollisuuksia järjestää Porissa teidän ideastanne liikkeelle lähtenyt Rännirokki.
Mikäli et koe nettikyselyä luontevaksi tavaksi kertoa omista kokemuksistasi ränniltä, jätäthän yhteystietosi, jotta voin palata asiaan henkilökohtaisen haastattelun muodossa.
Laittakaa ystävällisesti sanaa kyselystä kiertämään, jotta saadaan mahdollisimman kattava joukko vastaajia!
Tässä linkki nettikyselyyn:
https://www.webropol.com/P.aspx?id=209105&cid=47249088
terveisin Miina
Muistatko vielä legendaarisen rännin...
6
1504
Vastaukset
- se on vaarallista
JOS NIITÄ HUUMEITA PITÄÄ OTTAA NIIN EI AINAKAAN SAA RÄNNITTÄÄ! ENSIMMÄINEN HUUMEPIIKKI SUONEEN LAITETTUNA VOI AIHEUTTAA VAKAVAN ADDIKTION JA SITTEN NARKOMAANI KUOLEE! RÄNNITTÄMINEN ON VÄÄRIN JA SIIHEN ROHKAISU ON VIELÄ ENEMMÄN VÄÄRIN!!!!!!
- Nimim Erkki!
Mukava talvi ollut, ei ole rännit menneet lainkaan jäähän. Hyvin on sadevesi päässyt muuttumaan hulevedeksi.
Rännit kannattaa pitää puhtaana lehdistä ja neulasista, kuin myös sammalesta ja muusta ränneihin kuulumattomasta moskasta, kamasta tai krääsästä. Tähän puhdistustyöhön voi herkemmillä syntyä addiktiokin, mutta se on taas pelkästään hyväksi!
Jos joku piikki menee rännistäsi läpi niin se on paha juttu koska silloin siitä tippuu jo vesikin. Kyseessä on korroosion aiheuttama ongelma. Rännit ovat silloin menossa vaihtoon. Tarkista säännöllisesti myös riippuvuus, kunnollinen kiinnitys takaa rännien pysymisen paikoillaan. Siitä vaan ränniä kiertämään itse kukin kiinteistön omistaja.
- aikoja<3
vastasin kyselyyn ja tuli kaikkia ihania (ja vähemmän ihania) muistoja mieleen.. Kävin vielä Porilaiset.comissakin lukemassa ihmisten rännimuisteloita enkä voi lakata hymyilemästä:)
- vm67
Vastasin myös kyselyyn ja tuli kivoja muistoja mieleen.....voi niitä aikoja!
- oli vm,59
vm67 kirjoitti:
Vastasin myös kyselyyn ja tuli kivoja muistoja mieleen.....voi niitä aikoja!
rännillä..) jo muistelin kanssa,,kun vstailin kyssäreihin,,)
oli vm,59 kirjoitti:
rännillä..) jo muistelin kanssa,,kun vstailin kyssäreihin,,)
Olisipa vielä nuori................
Tuossa taisi olla muutama kannanotto henkilöiltä,
joilla ei ole harmainta aavistusta mikä "ränni" oli. Ränniä kierrettiin ja välillä H.T.Ruskille kaffeelle, jos ei sattunut olee omii "eväitä" mukana.
Myös vm,59
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854