minulla on lehtikalapariskunta,uros on väritykseltään marmori ja naaras kulta. kaikki näiden poikaset on valkoisia mustin täplin. muuttuuko ne kun ne kasvaa niin kullanvärisiksi vai jäävätkö ne valkoisiksi?????=)
kiitos jo etukäteen.
lehtikalojen poikasista
mielenkiintoisaa
2
776
Vastaukset
- mua
eikö siis kukaan tiedä tohon vastausta.
- fish KING
Kalat silti voivat kantaa eri värimuunnos geenejä perimässään ja näin ollen poikasista voi tulla liki minkä värisiä tahansa, kun kyseessä tuskin on luonnon muotolajina niin kalojesi "esi isät" voivat olla olleet vaikka minkä värisiä ja nyt sitten ne väri muunnokset tulevat esiin kun lehtikalat lisääntyvät sun akvassas ;)
Tyydyttikö vastaus??
Marmori väritykselltään oleva jälkeläinen saattaa muuttua kokonaan valkoiseksi mutta kullan väriseksi ei taatusti, se taitaa vaatia molempien sukupuolien kultavärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850