Hyvät yöt ystävät ja tutut. Oon ollunna pitkään poissa palstoilta, en viinan, vaan masisoloni takii; ei vaan pysty tuleen koneelle!
Vilkasin pikaseen viikon verran taapäin tarinoita ja havaittin, jot uutta verta lie tullu ketjuun, jolleivät oo vanhoi nimmareitans vaihtanneita. Teretulemast siis kaikki uudetkii!
Viikon ajalta ei montaa vanhaa partaa löytyny, olikonny tietty serihvi, åpoi, aahoohoo ja ainaskii Osku, jolle mun on pitäny ja pitäny pistää rivaatti viestii, vaan kus ei saa aikaseks!
Olen joutunnu havaittamaan, jot työpaikalle ajoittuva perfektionismi ja sanan EI tuntemattomuus johtaa vähintäänski yhtä pahaan turmioon, kus alkohomalistisuus!
Kivoja tulevia talvipäiviä varttuillessa silti kaikkee kivaa toivottelee:
karbidi
Keskiviikko 12.03.2008
8
531
Vastaukset
- barbados
Raitista aamua ja tulevaa päivää olis tarkoitus alkaa viettämään. tervetuloa takasin.
- Saaraliina
Raitista huomenta ja HYMY kaikille.Kevät on ja tuntuu myös..raittiina.
- eeva-Leena
Raitista päivän alkua (minulla antabuksen tukemana)
Se uusi tulokas..
- ellastiina68
Huomenta kaikille ja raittiina myös täällä ja jatkuu edelleen!!
- Jaatinen
Tänään taitaa tulla ihan oma päivä tääs. Saa meinaan nykyään päättää itse - otaako vai eikö ota - miten haluaa elämäänsä elää.
Joskus oli aika, jolloin en voinut valita; oli pakko juoda...
T. Jaatinen, siltainsinööri ja onnellinen mies - Oskari2
Mukavaa, kun Sinäkin olet aktivoitunut.
Kyllä se auringon valo on ihmeellinen voima.
Silloin, kun paistelee reilusti koko päivän, on paljon pirteämpi olo.
Mulla oli aikanaan viinan kanssa sama, kuin Oolofilla. Kun silmälasit menivät hukkaan, niin oli pakko ottaa viinaa, kun otti niin pirusti päähän.
Kun ne sitten seuraavana päivänä löytyivät paperipinon alta, niin se oli yhtä juhlaa ja sen kunniaksi piti ottaa viinaa. - aahoohoo
Asiaa haastat! Pitäs opetella hökäsemään se EI -sana jo siinä vaiheessa kun toinen ehdottelee jotain - vaikka kesken lauseen. Minä oon ainaki ihan nesteessä sen "juu, kyllä minä voin" -kanssa. Sitten jälkeen päin keljuttaa ja tekis mieli purra kieli poikki - vaan mitäpä se enää siinä vaiheessa mitään auttaa.
Leikkimielellä olen ajatellu sellaisen ei -listan kirjottamista. Siinä listassa olis kunnon rimpsu hyviä syitä miks ei voi jäädä pidemmäksi aikaa työhön tai miks ei voi tehdä sellaista työtehtävää jossa omat tiedot ja taidot ei oikein tunnu riittävän. Listasta kattois montako kertaa on käyttäny mitäkin syytä ja ajan oloon kun olis jo rutinoitunut ei-sanan käyttäjä, uusia hyviä syitä rupeis pullahtelemaan kuni pajunkissoja pusikkohin.
Eilisen saldo oli yksi "ei" ja yksi "joo, totta helekatissa". Vaan kyllä se vielä joskus onnistuu - josko sitten lakkaavat kyselemästä.
A
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236