Kamalaa, olen taas täällä...

BadMyntton

Tuli otettua hieman lomaa tästä palstasta. Taisin tavallaan tukehtua ja kuoppasin itseni hetkiseksi. Ei ollut enää mitään kirjoitettavaa ja kuuppa ammotti tyhjyyttään. Kuitenkin veri vetää takaisin tänne, kyllähän täällä vielä vanhat tutut rakkaat ja vihulaiset käypi välillä itsestään ilmoittamassa. SEfukin vaihunut, joskin entinenkin olis kelvannu:) Ajattelin antaa sefun nyt kokeilla toistaiseksi ja jos homma pelaa niin ehkä on mahdollisuuksia pitempääkin pestiin. Mut moikka vaan kaikille uusille ja vanhoille ja vanhoille ja nuorille:) Tästä se taas lähtee ja kohta on uho ylimmillään:D

13

897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengissä,

pahinta jo pelkäsin.
      Teretulemast vaan tauolta takas!

• BadMyntton

mie vielä sitkutan ja olen matkalla oman itseni syvimpiin syövereihin ja availen sisäisiä solmuja ja ihmettelen mitä sieltä eteen tulee:)

• mayanna

- mä en hokannu, että piti tauon jälkeen avauksella ilmoittaa paluusta.

Täällä olikin aika rauhallista ;)

• BadMyntton

Se on kohteliasta niin ei tule yllätyksenä tai järkytyksenä kellekkään:) Eiköhän me jonkin asteinen meteli saada aikaiseksi:D

• mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

Se on kohteliasta niin ei tule yllätyksenä tai järkytyksenä kellekkään:) Eiköhän me jonkin asteinen meteli saada aikaiseksi:D

on vissiin edelleen hakusessa.

Joko muuten olet lukenut Torey Haydenin viimeisimmän käännetyn? Muistan et joskus on ollu juttua samojen kirjojen lukemisesta.

ps. En ehdi metelöihin vielä tällä viikolla, mutta sähän voit jo viritellä ;D

• kun täällä on ollut niin hiljaista sitä säpsähtelee pakostakin kun uus avaus ilmestyy ruudulle.

Terve sullekin. Musiikkiko sut vei mennessään? Vai mikä?
      Vieläkö uhoot entiseen malliin ;)?

• BadMyntton

Vei vähän kaikki mennessään, työt, musiikki, koiranpentu jne... Tuli vaan sellanen fiilis ettei huvita. Nyt taas onneksi huvittaa:) Kyllä mie uhoon, mutta täytyy myöntää että olen hieman nöyrempi nykyisin:)

• niin minäkin ja keskellä yötä ja jälkeen kello 00.00.Saatan kirjautua huomiseen tämän päivän sijasta,vaikka tunnen olevani tässä ja nyt:)

Ei muuta kuin heikun keikun,niin se elämä menee..

• Yxitypy

tänään, hän on täällä tänään, hän on täällä tänäänkin :=))

Hän koputtaa varovasti lifestylen huoneeseen....

Hei Bad. Sinuapas ei ole näkynytkään sitte viime näkemän :=))

Loma palstalta on erittäin hyvä asia. Olin minäkin jonkun aikaa, ja taas suunnitteilla uus loma :=)))

• yopollo

ja pyöröovet ovat edelleen herkässä kunnossa niin täällä kuin muuallakin.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe