Heippa!
Meillä on tyttö 8,5kk ja kohta pitäisi alkaa ensimmäinen juoksu. Mihin aikoihin teidän koiralla alkoi ensimmäinen juoksu?
Yksi iso ongelma on kun perheessä on uros koira ja eri rotuinen vielä.. Aijomme ostaa tytölle housut mutta miten saamme ne pysymään erossa toisistaan koska talomme ei ole mikään kamalan iso.. Leikkaamme tytön kun se on ensimmäisen juoksun käynyt.
Kiitos hyvistä vastauksista!
Juoksut edessä
4
301
Vastaukset
- Rottweileristi
taisi olla nippanappa puolivuotias, kun eka juoksu alkoi!
Meillä oli nartulla ensimmäiset juoksut 9kk ikäisenä.
Meillä ensimmäisen juoksun aikana urokset oli ihan stressaantuneita, ruoka ei maistunut ja ym. Mutta, onneksi sain urokset hoitoon vanhemmilleni. Saisitko itse uroksen hoitoon silloin?
Nykysin ei ole ongelmaa, kun urokset on leikattu :)- ..::..
Mietin kyllä tuota ensimmäistä vastauksta kun eläinlääkäri sanoi, että rottiksilla koska ne ovat niin isoja koiria alkaa vasta 8kk jälkeen juoksut.. Mutta kai niitä poikkeuksia on..
Ikäväkyllä en saa urosta minnekkään hoitoon, täytyy vaan eristää ne keinolla millä hyvänsä.. Pelottaa vaan vähän tuo aika! :D
Eli kohta meidänkin tytöllä alkaa koska lähentelee jo 9kk ikää..
- alkoi juoksut
kun oli 51/2 kk vanha. Alle vuoden ikäisenä oli jo ollut kahdet. Nyt on 4v.
Muista hormonit voivat vaikuttaa koiran luonteeseen ja se on nyt muutenkin murkkuiässä. Juoksujen alkamisajankohta on hyvin yksilöllistä. Toisilla voi alkaa vasta 13 kk:n iässä ja myöhemminkin.
Kaikki koirat eivät ole samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864