Kävin tänään aamulla viemässä lapset päiväkotiin ja samalla nykäsin vaimon kyytiin töistä. Ajeltiin sitten kotia kohti ja ajattelin pysähtyä lähikaupasta ostamaan aamupalaa. Ajoin auton kaupan eteen jossa pysäköinti on sallittu ja astuin autosta ulos. Ohitseni käveli sellainen noin kuusissakymmenissä oleva mies, katsoi minua ja hymähteli ja meni kaupaan. Kohta mies tuli takaisin ja meni autoonsa. Hän ajoi autolla noin parin metrin päähän minusta ja avasi ikkunan ja alkoi kysellä: kuules poika, ihan mielenkiinnosta pitää nyt kysyä, että miksi ajoit auton noin lähelle kun tuossa vieressä on parkkipaikka ja paljon tyhjää tilaa? Totesin vain että autoni on pysäköity ihan sääntöjen mukaan...Ukko vaan jatkaa että enkö jaksa kävellä parkkipaikalta kun pitää auto jättää melkein kaupan eteen, että ihan vaan mielenkiinnosta niiku??? Tässä vaiheessa alkoi suoranaisesti vituttaa ja menetin malttini jota en kyllä yleensä tee...kysyin että eikö hänellä ole elämässä mitää tärkeämpiä kiinnostuksen aiheita kun se miten pysäköin autoni ja vieläpä ihan sille sallitulle paikalle ja että mitä helvettiä se sulle kuuluu yleensäkkään!!!???!!! Ukko vaan paapattaa sieltä auton ikkunanraosta ja mie tunsin että ihelläni alko oikein silmät pallaa ja tottesin vaan että pää tyynyyn ja poistuin paikalta...Nyt sitten ottaa kuulaan oikein olan takkaa...pienestä se on päivä piloilla:) Hyvää viikonlopun alkua kaikille:)
Hermot pamahti!
13
653
Vastaukset
sujuiko aamusi hyvin, lapset nousivat kiltisti ylös, söivät puuronsa napisematta, pukivat iloisesti ja reippaasti ulkovaatteet päälle, autossa istuivat kuin enkelit, silmät loistaen odottivat päiväkotiin pääsyä, vaimosikin oli jo sinua odottamassa, sen kun kyytiin hyppäsi, kaikkihan sujui mitä mallikkaammin, niinhän?
Sitten tapahtui tuo parkkipaikkaebisodi ja hermojasi pitävä kumminauha katkesi ja sinua patitti patitti niin perskaleesti, kaikenlaisia niuhottajia sitä onkin, niinpä...
Hyvää perjantai päivää...- BadMyntton
Itseasiassa lapset heräsivät itsekseen, valmistivat puuronsa itse, keittivät minulle aamukahvit ja tarjoilivat sänkyyn. Kahvia nauttiessani he pukivat päällee, pakkasivat reppunsa ja ulkoiluttivat vielä koirankin:D Mitä mahtavin aamu:) Mokomakkii parkkipaikka...
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
Itseasiassa lapset heräsivät itsekseen, valmistivat puuronsa itse, keittivät minulle aamukahvit ja tarjoilivat sänkyyn. Kahvia nauttiessani he pukivat päällee, pakkasivat reppunsa ja ulkoiluttivat vielä koirankin:D Mitä mahtavin aamu:) Mokomakkii parkkipaikka...
tuoda lapset sulle koulutukseen hetkeks?
- Yxitypy
nyt sykolookia, ja sanoisin että sun päivä meni piloille siitä, mitä sanoit sille miehelle.
Alitajuisesti ajattelet, että ei olis passannut suuttua :=))
Tällasia ihmisiä on paljon, jotka seuraavat joka pikkuasiaa, mutta mun mielestä niistä ei kannata välitää.
Olisit vaan ottanut huumorin kannalta ja sanonut, että oisit kyllä ajanut vielä lähemmäs, mutta ei päässyt, sillä tämähän poika ei kävele yhtään enemmän kun on pakko :=))
Parempaa päivän jatkoa sulle. Kyllä se siitä taas lähtee lutviutumaan :=))- BadMyntton
olla niinnii:) Ei olis pitäny avautua ukkelille, mutta jotenkii vaa se tuli:) NOh aina sitä vaan ei jaksa hymyillä ja nielasta kaikkea kakkaa:D
Yxitypyä ja melkein vannon,että ärräpäät oli takautuvaa lajia.
Huonona päivänä yksikin ..`mä käytän sua hyväkseni` tietoisuus lataa päivän pamaukset;D
Nooh...pappa takuulla ymmärsi..
- Jermuxi tms.
Kun mä näin sun parkkeeraavan siihen, niin pistin papan siihen avautumaan sulle. Kyllä meillä sitten kotimatkalla nauru maittoi, kun huomattiin sun herpaantuvan ihan tosissaan. Kjäh!
- BadMyntton
tienny kuinka lähellä papan mersu oli saada uuden keulakoristeen:)
- Jermuxi tms.
BadMyntton kirjoitti:
tienny kuinka lähellä papan mersu oli saada uuden keulakoristeen:)
Aattelin kuitenkin laittaa sen videon tonne juutuupiin. otsikkona vois olla vaikka "padiksen hermot meni!!!!"
- perskuti
Provosoida saa, mutta ei provosoitua:=)
Kun aamu alkaa huonosti, niin se päättyy..
*
*
*
Vielä huonommin:=( - yopollo
vaikka laulanut sille jotakin, ehkä se sitten siitä...
- Masse setä
Tosi kauhea kokemus oli Sinulla. Ja hyvä selostus. Vaikka periaatteessa olisi hyvä ratkaisu luonnolle kohdentaa täsmäohjukset intialaisiin riksakuljettajiín. Niiden koneet on itse asiassa ihan sieltä. Ne ei osaa säätää edes sytytystulppaa.
Ne vaan vetää turisteja perässään niillä moporiksollaan ja niillä on koko ajan se mukamas-hymy kasvoillaan.
Periaattessa voi toki olla, että jos äijä ei ole tarpeeksi polkenut, niin siitä voi tulla sanomista. - misislisbet
Miten arvioit iän?
Miksi kiivastuit , ku tiesit "olevasi"
oikeassa?
Luletko että 60:n on seniili?
Kun olet nuorempi, koulutetumpi olettaisin
sinun omaavan käytöstapoja .
Juppiko olet?
Eiköpä ollut faijasi ikäinen?
Vaaditko muilta enempi?
Sinustakin tulee 60;nen , oletko tietoinen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081