Savossa liikkeellä keltaisia tipuja, ääntelehtävät Titi-tyy, Titi-tyy.
Tavattaessa oltava todella varovainen, kysesiset luontokappaleet piilottelevat suklaata pusikoihin. Pahaa aavistamattomat miehet tonkevat puskia ja saavat kaikenmaailman kirppuja partaansa.
Tiedoite päättynyt. Vaarallista viikonjatkoa.
Seuraa tiedoite
28
828
Vastaukset
- Geggonen
Varoitus otettu vastaan ja noteerattu.
- Vilma.
pitääkö sitä oikeen varottaa että----osaa varoo häh ?
Vilma. kirjoitti:
pitääkö sitä oikeen varottaa että----osaa varoo häh ?
varoitus koski miehiä, pitää silloin tiedoittaa...
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
murrr
- Geggonen
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että miehiin tiedotukset uppoavat, naiset eivät niitä ymmärrä.
- Vilma.
Geggonen kirjoitti:
että miehiin tiedotukset uppoavat, naiset eivät niitä ymmärrä.
ei tartte huutaa...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mitä jos minun parrassani onkin huomenna kolme kiloa suklaata?
- Geggonen
Vilma. kirjoitti:
ei tartte huutaa...
Ei huudeta.
- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
joka paikkaan----niin ei oo
SavoRULES kirjoitti:
vilmalla on puutarhasakset, partasi on entinen vilman käsittelyn jälkeen, heheeee....
Pst. Entäs ne kahveet?Vilma. kirjoitti:
joka paikkaan----niin ei oo
Kuvittele miten vaikea on miehenä vastustaa noita seksikkäästi pyrähteleviä tipuja keltaisissaan ja korit täynnä suklaata.
Titityytä tarjoavat ja tulevat lähelle untuvineen. Miesparka menee sekaisin ja sortuu tonkimaan puskaa.
Itse aion laittaa korvasuojat ja tummat aurinkolasit päähän joiden takaa ei näe mitään. Mutta entä sitten jos joku tipu kamppaa minut ja toikkaroi kimppuuni. silloin on miehen peli pelattu ja suklaaparta on lopputulos.- Vilma.
Geggonen kirjoitti:
Ei huudeta.
kato ihmisen sietokyky on rajallinen-----tää ei kestä---varmaan huono päivä mulla
- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
Kuvittele miten vaikea on miehenä vastustaa noita seksikkäästi pyrähteleviä tipuja keltaisissaan ja korit täynnä suklaata.
Titityytä tarjoavat ja tulevat lähelle untuvineen. Miesparka menee sekaisin ja sortuu tonkimaan puskaa.
Itse aion laittaa korvasuojat ja tummat aurinkolasit päähän joiden takaa ei näe mitään. Mutta entä sitten jos joku tipu kamppaa minut ja toikkaroi kimppuuni. silloin on miehen peli pelattu ja suklaaparta on lopputulos.gamalia noi naiset---tappele vastaan kuin mies vain voi-----paskat ne mitään sulle voi
anna inistä ja olkoon vaikka mustissaan
älä välitä----kanathan on yliarvostettuja Silipa-Tuuli kirjoitti:
vilmalla on puutarhasakset, partasi on entinen vilman käsittelyn jälkeen, heheeee....
Pst. Entäs ne kahveet?..kuulostaa vaaralliselta peliltä.
Sanasi kuitenkin lohduttavat ja olenkin jo oikein pirteällä päällä. Kahvia jee...Vai damn... lankeanko taas tipusen viekoitteluun?
PS: Edward Saksikäsi on serkkuniVilma. kirjoitti:
gamalia noi naiset---tappele vastaan kuin mies vain voi-----paskat ne mitään sulle voi
anna inistä ja olkoon vaikka mustissaan
älä välitä----kanathan on yliarvostettujaTappelen kovasti vastaan kädet sidottuina.
SavoRULES kirjoitti:
..kuulostaa vaaralliselta peliltä.
Sanasi kuitenkin lohduttavat ja olenkin jo oikein pirteällä päällä. Kahvia jee...Vai damn... lankeanko taas tipusen viekoitteluun?
PS: Edward Saksikäsi on serkkunion veljeni, tähänkö tyssäsi tämä hyvin alkanut suhteemme...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
on veljeni, tähänkö tyssäsi tämä hyvin alkanut suhteemme...
Tiesin että hän on veljesi, siksi keksinkin pirullisen varokeinon tipusia vastaan.
Savolainen-tuo kieroilun ja oveluuden maailmanmestari!
PS: Tiesitkö että teroitin veljesi vasemman saksikäden vuonna 1878?- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
..kuulostaa vaaralliselta peliltä.
PS: Edward Saksikäsi on serkkuniehän mää niillä saksilla partoja leikkaa----häntiä vaan----hmm varo hyvä mies ..ainakin tuota silipaa----moon sentäs reilu ja varotin
Vilma. kirjoitti:
ehän mää niillä saksilla partoja leikkaa----häntiä vaan----hmm varo hyvä mies ..ainakin tuota silipaa----moon sentäs reilu ja varotin
Siksi jätänkin kaikki ovet auki kun silipa tulee kylään.
- Vilma.
SavoRULES kirjoitti:
Siksi jätänkin kaikki ovet auki kun silipa tulee kylään.
soot pelimies---ei sulla mitään hätää oo
ou jaeh---mutta silipalla taitaa olla SavoRULES kirjoitti:
Tiesin että hän on veljesi, siksi keksinkin pirullisen varokeinon tipusia vastaan.
Savolainen-tuo kieroilun ja oveluuden maailmanmestari!
PS: Tiesitkö että teroitin veljesi vasemman saksikäden vuonna 1878?synnyin vuonna 1879, historian kirjaatkaan tuosta mainitsemastasi tapauksesta kerro, siis valehtelet...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
synnyin vuonna 1879, historian kirjaatkaan tuosta mainitsemastasi tapauksesta kerro, siis valehtelet...
Kysy vaikka Edwardilta, se kyllä vahvistaa kertomukseni.
Olimme ottaneet ainoastaan viisitoista tynnyriä rommia joten muistikuvat ovat huterat mutta kyllä sen näin täytyi mennä.Vilma. kirjoitti:
soot pelimies---ei sulla mitään hätää oo
ou jaeh---mutta silipalla taitaa ollaOletkin ensimmäinen joka ymmärsi että minä olenkin se saalistaja ja se tipunen on se saalis.
Onnittelut tarkkanäköisyydestäsi. Sen kunniaksi tarjoan sinulle minkä tahansa drinkkitynnyrin kun tapaamme Saharan kuumottavassa helteessä vuonna 2017SavoRULES kirjoitti:
Kysy vaikka Edwardilta, se kyllä vahvistaa kertomukseni.
Olimme ottaneet ainoastaan viisitoista tynnyriä rommia joten muistikuvat ovat huterat mutta kyllä sen näin täytyi mennä.kunhan vain kohtaan hänet, tosin...
minusta tuntuu että kohtaan sinut aikaisemmin kuin itsensä saksikäden, näin luulen...
Tuliaislahjaa sinulle lähden ostaan, ei suklaista, *moips...*Silipa-Tuuli kirjoitti:
kunhan vain kohtaan hänet, tosin...
minusta tuntuu että kohtaan sinut aikaisemmin kuin itsensä saksikäden, näin luulen...
Tuliaislahjaa sinulle lähden ostaan, ei suklaista, *moips...*Se on suklaisin lahja jonka saalistaja voi saada vaarallisen pääsiäisen aikaan parta huurussa.
..vuodenaika.. munien piilotusaika.. minä tarttisein tipusen niin voisin piilottaa munani pesään.. tipun pesään..
- mikhaildenisov
kokoparta joten mun on oltava erikoisen varovainen.
Olkaamme todella varovaisia, veljeni mikhaildenisov!
Muutoin päivämme ovat luetut ja aurinko ei enää paista syntisille!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999