Åitäisi tässä keväällä hankkia paremmasta päästä olevat rullaluistimet (myös edulliset), joten mitä kannattais maksaa tällaisistä? Emännällä on monta vuotta ollut rullaluistimet.
Itse olen miettinyt treenata näillä luistimillani enemmänkin hiihtoa, joten minkälaiset sauvat kannattaisi vielä tähän lisätä?
rullaluistimen hinta -mitä kannattaa maksaa hyvistä rullista ?
rullaluistimia vailla?
4
2250
Vastaukset
- sellainen kysymys tällä kertaa
Jaahas, vai paremmasta päästä ja edulliset, vielä keväällä.. (Mikä ei kuulu joukkoon?)
- jops...
Olen itekki hankkimassa rulliksia 300-400e on ehdoton kipuraja...ite ajattelin ottaa k2 radical sataset jos rahat riittää...Paljoko niitte tarkka hinta muuten on?
- ellukai
No moi ite3 haluaisin rullaluistimet synttärilahjaksi :) koska vanhat ovat kuluneet ja muutenki ne eivät olleet minun vaan siskoni vanhat :/
- valmisteleanuksesi
hiiioohooii ostiiin eilen sen !!! tiiäättekö minkä??!?!??! lavan !!! join sen 5 min !! uus i ennätys joujee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657