Ni hao!
Niin se aika menee etteenpäin. Töitä on tehty ja 2 viikon Usan reissu edessä ( suuntaan Kalliovuorille).
Milloin palailet koti-suomeen?
Laita vaikka jotain viestiä, PL 287. 00811 HKI.
Sanya, Janne!
3
1073
Vastaukset
- en tiedä
vielä tarkasti milloin menen suomeen. ehkä jään kiinaan koko vuodeksi, jos duunipaikka löytyy. hyvät reissut sulle usaan.
- matkaopas
Ni hao! Kävin Hulluilta Päiviltä taas kerran ostamassa lentolipun Kantoniin , siis olen saarella syyskuun 2008, tai lähiympäristössä. Ja sit Koti-Suomen kautta sinne Etelä- Amerikkaan marraskuussa.
Niin on tämä vuosi sit matkailun osalta lyöty lukkoon.
Nyt vaan töitä tehden, ennen Usan reissua.
Nauti vielä viime h e t k i s t ä Saarella ennenkuin Koti-Suomeen tulet!
Terveisiä kaikille! - suomeen
matkaopas kirjoitti:
Ni hao! Kävin Hulluilta Päiviltä taas kerran ostamassa lentolipun Kantoniin , siis olen saarella syyskuun 2008, tai lähiympäristössä. Ja sit Koti-Suomen kautta sinne Etelä- Amerikkaan marraskuussa.
Niin on tämä vuosi sit matkailun osalta lyöty lukkoon.
Nyt vaan töitä tehden, ennen Usan reissua.
Nauti vielä viime h e t k i s t ä Saarella ennenkuin Koti-Suomeen tulet!
Terveisiä kaikille!kesäksi töihin. joskus kai syys-lokakussa takaisin kiinassa. luuisin ainakin, eihän sitä tiedä mitä tapahtuu. mut nähdään taas !! jossain !!! zhai zien !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670