Nyt on sitten virolainen PKL aloittanut satamahinaustoiminnan itä-suomessa. Joku Finnpilotin ukko näyttää toimivan yhdyshenkilönä. Kalusto näyttää olevan uutta, mutta ammattitaito ei varmasti vastaa Finntugsin osaamista.
virolaiset tuli suomeen
5
1171
Vastaukset
hinaajat ?
Kyllä se on Alfons Håkans, joka viroon liputetuilla hinaajilla touhuaa.
Katsotaanpa vain ja Arppellakin löytyy pian mustaa lipustaan...- unionin mies
Kyllä ne ovat ihan PKL:n vehkeitä (mm. Vega). Ko. firma huseeraa mm. Rigassa, Pietarissa ja Viron satamissa.
- kkkkkkkkkkkkkk
unionin mies kirjoitti:
Kyllä ne ovat ihan PKL:n vehkeitä (mm. Vega). Ko. firma huseeraa mm. Rigassa, Pietarissa ja Viron satamissa.
se Kiisken pulju siellä huseeraa virolaisten kanssa Håkun kiusaksi saivat vielä Kotkasta luopio luotsin mukaan juoneen.
- maikul
kkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
se Kiisken pulju siellä huseeraa virolaisten kanssa Håkun kiusaksi saivat vielä Kotkasta luopio luotsin mukaan juoneen.
Eiköhän se ole tuo FSS Raumalta, mikä touhuaa tuolla etelän miesten kanssa.
- perämies jermac
missäs itä-suomes päin tarvii satamahinausta, empä ole törmännyt, "näin pienis paateis" tarvitun "satamahinaajaa", tai sit on kokemuksen puutetta, pituutta vain alle 86 metrii, siis et sopii kanavasta läpitte saimaalle. ELI ITÄ-SUOMEEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398