JANNE EIOLE VIELA SAAVUTTANUT YHTÄÄN MITÄÄN JOPA TONI"LÄSSYNLÄSSYN"NIEMINEN OLISI HISTORIAN KIRJOISSA SUUREMPI JOS NYT LOPETTAISI
AHONEN LOPETTAA VANCOUVERIIN
3
1989
Vastaukset
- oikein hyvä
Toni Nimeminen on hyvä selostaan,jos selostamossa ei olisi Tonia niin ei kukaan viittisi kattoa kun joku mies inisee eikä ole mitään sanottavaa ihme selstaja kun ei tahdo lötyä mitään sanomista.
- toni
monet haukkuu niemistä mutta kyllä hän tietää mitä sanoo, ei mikää turha jätkä oo. yleltä ku tuli kuopion ja lahen kisat ni jo oli kuivaa kuunneltavaa välillä, mutta ku mtv lle siirryttiin ni joha oli mukavaa ku pojjat läppääki välillä heittävät ja osaavat selostaa. mutta jokkaisella on oma mielipide, tämä minun.
- Anonyymi
toni kirjoitti:
monet haukkuu niemistä mutta kyllä hän tietää mitä sanoo, ei mikää turha jätkä oo. yleltä ku tuli kuopion ja lahen kisat ni jo oli kuivaa kuunneltavaa välillä, mutta ku mtv lle siirryttiin ni joha oli mukavaa ku pojjat läppääki välillä heittävät ja osaavat selostaa. mutta jokkaisella on oma mielipide, tämä minun.
Ahosella 2 henkilökoht. MM-KULTAA, 5 KESKI - EUROOPAN MÄKIVIIKON voittoa. Ja ei ole saavuttanut mitään... Just joo. Teepä itse tuollainen sarja niin haukumme, ettet ole saavuttanut mitään. Sekä Ahonen että Nieminen ovat lajinsa suuruuksia. Jo olympiavoitto, yksikin tekee suureksi. On totta, että olympiamitalit väistivät Ahosen. Mutta lähes Nykäsen veroinen on siltikin myös Jannen tähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748