Jos joku ihmettelee miksi liput liehuu niin kerrottakoot, että tänään on Minna Canthin päivä.
"Spiritistinen istunto"
MarttyyriMallari-TTt
Minna Canth
14
664
Vastaukset
- Minna Cunt
eikö tänään ole keskiviikko? Tuplabuukkaus?
- Minna.,.,.
Canth onkin Cunt niin sä oot mister Dickhead
- anti-minna
Minna keskeytti koulunsa ja meni opensa kanssa naimisiin. Nuoret naiset, älkää ottako esimerkkiä.
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm - tasa-arvon
päivä näyttäis olevan minun kalenterissa.
Kumman vuoksi liputetaan? - Joku hiihtäjä?
Vai mikä tyyppi?
- klöuuht
väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.
"Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
"Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htm - neiti Kant
klöuuht kirjoitti:
väitetään löytäneen Kuopiosta viisi älykästä naista, itsensä mukaanlukien.
"Minna Canthin Kuopion kodista, Kanttilasta, kehittyi aikaa myöten kirjallinen ja aatteellinen keskus, Minnan salonki."
"Kanttilaan kokoontui niin kutsuttu Kuopion naisintelligenssi, viisi kielitaitoista ja valveutunutta kuopiolaisnaista..."
http://minnacanth.kuopio.fi/canth/default.htmsiellä ei ole monta sellaista ollutkaan :D
- on...
feministi.
- vaan
on... kirjoitti:
feministi.
tasa-arvovaltuutettu.
- ex-Wastaaja
"Spiritistinen istunto"
Pää kiinni. Kuitenkin kalsarit jalassa istut siinä monitoris ääressä ja syöt lenkkimakkaraa.- fewfdsfd
valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.
- ex-Wastaaja
fewfdsfd kirjoitti:
valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä.
"valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."
En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.
Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...
- fewfdsfd
ex-Wastaaja kirjoitti:
"valveutuneena älykkönä oli kiinnostunut spiritismistä."
En ole perehtynyt. Itse kokeillut kerran spiritismiä ( 14-vuotiaana). Se riitti mulle sitä lajia.;D Mua ei oikein nää "böö!"-extremet kiinnosta. Saa kait sitä itsensä miettimään turhia muutenkin tarvittaessa.
Kyllä nauran tyypille, joka esim. 35-vuotiaana "kutsuu henkiä", ei voi mitään...
Minna on parasta mitä naiset ovat 150 vuoteen saaneet aikaan, kai, jos sen takia liputetaan?Noh, yllämainituissa linkissä mainitaan, että Minna oli kiinnostunut mm. spiritismistä ja sielutieteestä (taitaa puuttua nykytieteiden joukosta).
- minnuzka
tasa-arvo teki hyvää työtä tai ainakin saa edelleenkin aikaan keskustelua ja kädenvääntöä!
"Kyllä naisella neuvot kestää vaan mieheltä mahti loppuu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246