Rekisteröityessäni luukku.com-sivustolle saan seuraavan ilmoituksen:
Internet-yhteytesi ei tullut Suomesta. Ole hyvä ja vastaa seuraaviin helppoihin kysymyksiin, blaa blaa blaa.
Nettiyhteyteni on kuitenkin tavallinen Soneran 2Mb ja tietenkin Suomesta. Mitenköhän luukku.com tarkistaa yhteyteni? Voiko koneeni tai yhteyteni olla "kaapattu"?? Vai tuleeko ko teksti kaikille yhteydestä riippumatta??
Mitä tarkoittaa
5
324
Vastaukset
- MinäIte.
Ohita tollaset viestit!
Sulkeaksesi viestin, sulje mieluummin ruksista joka on nurkassa.
ps. peruuta voi olla sama asia kuin OK, siksi mieluummin ruksista.- Kaapattuko???
Tuo viesti ei tosiaankaan mitään hidasta, mutta kiinnostaisi tietää, miksi moinen väite ulkomaisuudesta tulee. Välityspalvelinkaan ei ole rastitettuna käyttöön...
- kiertää
Kaapattuko??? kirjoitti:
Tuo viesti ei tosiaankaan mitään hidasta, mutta kiinnostaisi tietää, miksi moinen väite ulkomaisuudesta tulee. Välityspalvelinkaan ei ole rastitettuna käyttöön...
liikenne Ruotsin kautta, niinkuin puheluissakin.
- MinäIte.
Kaapattuko??? kirjoitti:
Oletko varma ettei se ole huijaus viesti ? Mä olen törmännyt sellasiin jopa tällä foorumilla.
silloin tällöin milloin miltäkin sivuilta. ei muuta kuin kulmasta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164