Olin jo pitkään katsellut toimistomme vakiovierasta, minua yli kymmenen vuotta vanhempaa Harria. Itse vasta 22-vuotiaana minulla ei ollut kokemusta itseäni paljonkaan vanhemmista miehistä, mutta Harri oli tosiaan kiinnittänyt huomioni. Hän oli siis noin 35-vuotias menestyvän ravintolaketjun toimitusjohtaja ja äärimmäisen hyvän näköinen. Pitkä mukavasti treenattu kroppa ja hieman ylpeähkö, mutta kohtelias käytös olivat saaneet minun jo monta kertaa sille tuulelle ja vieneet ajatukseni työasioista ihaniin seikkailuihin.
Olin jälleen lähtenyt perjantaina tyttöjen kanssa viihteelle, mutta olin taas pettynyt ravintoloiden miestarjontaan. Oli jo ehtinyt vierähtää jonkin aikaa edellisestä kunnon panosta ja olin valmis vaikka mihin. Kotona olin valmistautunut illan loppuhuipennukseen pukeutumalla uuteen mustaan korsettiin ja hipsteri alushousuihin. Näytin oikein hyvältä, olin tyytyväinen itseeni, mutta sopivaa miestä vaan en löytänyt ravintolasta mukaani. Päätin lähteä ajoissa kotiin, koska ravintolailta ei mennyt suunnitellusti ja taksitolpalla seistessäni viereen pysähtyi auto, jota luulin taksiksi. Taksi se ei tietenkään ollut vaan unelmieni Harri. Hän laski etuikkunan ja tarjosi kyytiä ”minne olinkaan menossa”. Mielenalani vaihtui siinä sekunnissa ja vatsassani hypähti. Istuessani Harrin upeaan autoon tunsin kiihottuvani, olinko oikeasti näin puutteessa! Harri kysyi saisiko tarjota minulle lasin viiniä, myönnyin tietysti. Sanaakaan sanomatta Harri kääntyi poispäin keskustasta kohti omaa kotiaan. Yllätyin, mutta samalla tajusin, että ehkä Harrilla olikin sama mielessä kuin minulla.
Harrin koti oli yhtä upea kuin osasin odottaakin. Talo oli sisustettu tyylikkäästi ja minua alkoi jännittää aivan valtavasti. Istuin sohvalla Harrin tuodessa lasit viiniä. Ristin jalkani niin että Harri saattoi nähdä vilauksen sisäreittä, ehkä pikkuhousujakin. Emme olleet juurikaan jutelleet automatkan aikana tai päästyämme Harrin talolle, mutta nyt puhuin kieltä, johon Harri halusi vastata. Hän ojensi viinilasin minulle, mutta laittoi omansa pöydälle. Ihmetellessäni sitä liikettä Harri otti minua leuasta hellästi, käänsi pääni ja suuteli minua. Siinä hetkessä tunsin kuinka pikkuhousuni kostuivat ja olin valmis hyppäämään Harrin syliin vaikka heti. Harri kuiskasi korvaani, että hän oli huomannut minut toimistolla ja halusi tutustua minuun nyt paremmin. Tiesin, mitä Harri tällä tarkoitti ja se sekoitti päätäni edelleen. Samassa Harri kysyi, haluaisinko antaa hänen tutustua minuun. En ihan ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti, mutta toki olin valmis! Siihen Harri totesi päättäväisen seksikkäästi, että poreallas voisi sopia tähän hyvin.
Nousimme sohvalta, Harri edellä ja minä hänen kädestään pitäen perässä. Harri avasi oven kauniiseen kylpylämäiseen tilaan, jossa oli poreamme. Hän sanoi, että voisin mennä edeltä ja hän tulisi hetken päästä viinilasien kanssa. Minä jäin yksin odottamaan ammeen täyttymistä kylpyhuoneeseen, joka ei kyllä perinteistä kylpyhuonetta muistuttanut pätkääkään. Riisuuduin hiljaa katsellen samalla itseäni peilistä. Avasin mustan kauluspaidan nappeja ja huomasin, että kylpyhuoneen ovi olikin auki. Kauempaa näin Harrin katselevan minua. Hän ei huomannut, että olin nähnyt hänet. Riisuin paidan nauttien tilanteesta. Avasin lyhyen farkkuhameeni etumusta ja hiljalleen laskin sen alas. Avasin korsetin ja pudotin sen lattialle, kuulin Harrin hengityksen kiihtyvän oven takana. Laskin alushousut ja pyllistin hieman, viimeisenä riisuin mustat korkokengät ja laskeuduin poreammeeseen. Olin niin kiihottunut tilanteesta, että minun oli pakko sormettaa itseäni. Klitorikseni oli iso ja pilluni märkä. Hiljaa pyöritin klitorista ja välillä työnsin etu- ja keskisormen pilluun. En huomannut, että Harri olikin astunut kylpyhuoneeseen ja siinä hän katseli minua kun sain orgasmin tyydyttäessäni itseäni. En ollut varma huomasiko Harri, että sormetin, mutta kiihotuin siitä vain lisää.
Harri oli riisuutunut ja kietonut lanteilleen pyyhkeen. Pyyhkeen etumus pullotti ja seistessään poreammeen laidalla hän pudottikin sen maahan. En tiennyt katsoako valtavaa munaa vai ei, mutta väkisinkin tuijotin sitä. Harri katsoi minua intensiivisesti silmiini ja sanoi, että minuun onkin kiva tutustua. Harri laskeutui poreammeeseen, polvistui eteen, veti minut hajareisin syliinsä ja suuteli. Hän istuutui porealtaan istuimen reunalle ja piti minua sylissään. Tunsin kovan munan vatsojemme välissä ja tartuin siitä kiinni. Hän käänsi minut sylissään selkä häneen päin ja istuin siinä hänen jalkojensa välissä. Harrin kädet vaeltelivat rinnoillani ja reisilläni. Olin niin kiihkeänä kuin voin olla. Harrin käsi oli jo pillullani ja hän levitti sitä. Hän otti klitorikseni etusormen ja peukalon väliin ja hyväili sitä. Sitten hän työnsi kaksi sormea sisääni ja toisella kädellä hiveli huuliani. Sanoin Harrille, että tulen kohta ja hän alkoi hieroa klitoristani voimakkaammin ja rytmikkäämmin. Hieroin takapuoltani kovaa kulliaan vasten ja nautin. Sain ison ja voimakkaan orgasmin ja samalla Harri nousi vedestä ylös. Nojauduin porealtaan istuimeen ja Harri otti tukea seinästä samalla kun tartuin hänen isoon munaansa ja imin sen suuhuni. Istuin porealtaassa ja Harri nai seisten minua suuhuni. Se oli seksikästä ja sai minut kiihottumaan uudelleen. Irrottauduin Harrista ja sanoin, että halusin hänet sisääni. Harri laskeutui porealtaaseen, istuutui ja otti minut syliinsä. Hiljaa hän ensin kiusoitteli minua hieromalla kullinsa päätä pilluni huulilla. Anoin Harria sisääni ja hän työnsikin koko vartensa märkään reikääni. Lämmin vesi tuntui ihanalta pillussa samalla, kun Harrin iso muna työnteli edestakaisin. Rintani olivat veden pinnan yläpuolella ja Harri hieroi niitä välillä toisella kädellään. Kiihotuin koko ajan enemmän ja enemmän kunnes tuntui, etten voi kiihottua enää enempää, sain isoimman orgasmin, jonka olin koskaan kokenut. Nautin orgasmistani hetken Harrin työntöjen voimistuessa hänen laukeamiseensa. Istuimme porealtaassa sylikkäin, Harrin kulli minun pillussani ja huohotimme. Olimme saaneet molemmat sen mitä halusimmekin. Harri tutustui minuun ja minä sain parhaan panon ikinä!
Kommentteja? Tarina ei ole tosi, Harri tosin on olemassa, mutta vielä fantasia odottaa toteutumistaan =)
Unelmien mies porealtaassa
Mmmmm...
1
4738
Vastaukset
... mun mielestä ihan kiihoittava tarina. Kirjoita vaa lisää. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927