Ketä on tulossa Juhannuksena Särkille esiintymään? Viime vuonna oli jo mahtavat bileet ja tänä vuonna paremmaksi.
Kalajoen Juhannus 2008
12
6688
Vastaukset
- Ei ollu
http://www.kalajoenjuhannus.fi/liput
Ei ollu vielä esiintyjiä mutta lippujen hinnat näytti olevan jo tulleet. - ....
DCX, Movetron, Basic Element... ainakin nuo:D
- artisteja
Onko kukaan vielä saanu selvitettyä enempää esiintyjiä?
- tryryrtyry
artisteja kirjoitti:
Onko kukaan vielä saanu selvitettyä enempää esiintyjiä?
KYPCK
Velvet
Barbe-q-Barbies
- Kanakoo
Päälavalla Esiintyjät ovat: Torstai 19.6 Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Sturm und Drang, Viikate, Los Bastardos Finlandeses ja Chorale.
Perjantaina 20.6. päälavalla esiintyjät ovat: 51 Koodia, Turo's Hevi Gee, Movetron, Klamydia, Stalingrad Cowgirls ja Elastinen.
Lauantaina 21.6. päälavalla nähdään: Barbe-Q-Barbies, Lissut, Anna Abreu, Kursk ja Basic Element (SWE).- kyllä
SURKEIMMAT ESIINTYJÄT IKINÄ!
- kohti menossa
kyllä kirjoitti:
SURKEIMMAT ESIINTYJÄT IKINÄ!
Taitaa taas Särkkien juhannus kuihtua samaan malliin kuin 90-luvun alussa kävi.
- ....
Proteuuuuuusss! kyllä se nyt pitää mennä sisällä käymään:)
- supadupa
Näytti tuossa alhaalla olevan vaan päälavan esiintyjät, tässä Summer heat-lava:
Torstai:
Velvet (SWE)
Players
Retropop
Dj Proteus & RX
Martina & Dazzling Ladies
Perjantai:
Players
Pandora (SWE)
DCX
Adam Tensta (SWE)
Lauantai:
Players
Hausmylly
Haddaway (GER)
Dacia - antti pel
Juhannuksena kalajoella on mahdollista harrastaa sumopainia, sillä www.painitaanko.com tuo sumopuvut kalajoelle.
Tatamilla nähdään- tuli tässä
mieleen, että onko miten helppo päästä teltta/majoitus alueelle sisälle ilman, että ostaa ranneketta? :D Esim. vaikka että menisi kavereiden autossa "salassa" sisälle. Pieni rahapula on, mutta haluaisin silti päästä kalajoelle juhannusta viettämään.
- DDDgewregahre
tuli tässä kirjoitti:
mieleen, että onko miten helppo päästä teltta/majoitus alueelle sisälle ilman, että ostaa ranneketta? :D Esim. vaikka että menisi kavereiden autossa "salassa" sisälle. Pieni rahapula on, mutta haluaisin silti päästä kalajoelle juhannusta viettämään.
aina kannattaa yrittää, joskus onnistuu ja joskus ei :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499