Tsau!
Onkos paljonkin nuorehtavia lähdössä kyseiselle tripille? Kaverin kanssa ollaan nyt matkat varattu ja olisihan se ihan jees löytää lisää matkaseuraa, vaikka sitten jo suomenpäästäkin!
Lähtijöitä kyseiseen reissuun?
Finnmatkat @Sveti Konstantin 24.-31.7
5
674
Vastaukset
- alli j
ei siell mitään nuoria ole . perheitä ja vanhuksia . rauhallinen pikkupaikka missä yhdentoista jälkeen jo lähes kuollutta .
- pöööööööööööööööö
Täällä on sitten ne kakarat vastailemassa jotka ei tiedä vielä mistään mitään
- eelis...
pöööööööööööööööö kirjoitti:
Täällä on sitten ne kakarat vastailemassa jotka ei tiedä vielä mistään mitään
edellinen kirjoittaja aivan oikeessa sveti konstantin ei tosiaankaan ole mikään menomesta , pikkupaikka jossa ei juuri mitään . plussaa varnan läheisyys . en tiedä "mikä asiantuntija " täällä kommentoi , mutta fakta on se että nuoriso on sb , llä ja kultahietikolla ...
- matkaaja1000
eelis... kirjoitti:
edellinen kirjoittaja aivan oikeessa sveti konstantin ei tosiaankaan ole mikään menomesta , pikkupaikka jossa ei juuri mitään . plussaa varnan läheisyys . en tiedä "mikä asiantuntija " täällä kommentoi , mutta fakta on se että nuoriso on sb , llä ja kultahietikolla ...
sveti on ihanan rauhallinen paikka,ei mun mielestä joka paikassa tarttekkaan bilettää,ihmisiä on niin monenlaisia,on vaan hyvä että jokainen pystyy lomailemaan haluamallaan tavalla....svetistä pääsee kyllä kultahietikolle ja varnaan 15 minuutissa jos haluaa bailata,eikä taksikaan maksa palajon mittään....niin että,HYVÄÄ LOMAA VAAN KAIKILLE BULGARIAAN MENIJÖILLE!!Itse haluan mennä välillä jonnekin muualle.
- Joove
matkaaja1000 kirjoitti:
sveti on ihanan rauhallinen paikka,ei mun mielestä joka paikassa tarttekkaan bilettää,ihmisiä on niin monenlaisia,on vaan hyvä että jokainen pystyy lomailemaan haluamallaan tavalla....svetistä pääsee kyllä kultahietikolle ja varnaan 15 minuutissa jos haluaa bailata,eikä taksikaan maksa palajon mittään....niin että,HYVÄÄ LOMAA VAAN KAIKILLE BULGARIAAN MENIJÖILLE!!Itse haluan mennä välillä jonnekin muualle.
Eli siis mennään tosiaan sveti k:n mutta sieltä pääsee ihan kävelemällä varnan "menomestoihin" ja tosiaan bussi sb:lle tai varnaan ei maksa mitään. Kuhan kyselin että onko matkatovereita lähdössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647