Olen 21v neitokainen ja seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden ja yhdessa ollaan asuttu pari kuukautta. Olen huomannut, etta suhteen aikana joidenkin sinkkukavereiden suhtautuminen muhun on muuttunut.
Ongelma on oikeastaan ns. paras ystavani. Aikanaan kun aloin seurustella mieheni kanssa, joka ei siis ole suomalainen, hanen ensimmainen kommenttinsa oli, etta miten saatan luottaa kyseisen kansallisuuden edustajaan. Han itse ei ikipaivana seurustelisi kuin suomalaisen kanssa, koska kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset ovat pettajia ja valehtelijoita. Han on toistanut saman kommentin useamman kerran, ettei itse ikina huolisi ulkomaalaista miesta, koska ovat kaikki pettajia. En ole maininnut hanelle asiasta, mutta mielestani tuollainen kommentointi on todella huonoa kaytosta etenkin ihmiselta, jota pidin laheisena.
Kylla tama kyseinen ihminen on tehnyt muutakin. Jos emme puhu miehestani, hanen seurassaan on mukavaa ja valimme ovat normaalit. Kuitenkin jos hanelle tulee pienikin syy arvostella miestani, han kayttaa tilaisuuden heti. Han kyselee esimerkiksi kuinka paljon mieheni osallistuu laskujen maksamiseen ja kerran kun multa havisi rahaa, han vihjasi suoraan, etta mieheni on varastanut ne. Etenkin tuosta vihjauksesta hermostuin todella paljon.
Nyt kun olen asunut yhdessa mieheni kanssa, ei tama kaveri ole pitanyt ollenkaan yhteytta. Olemme kylla tavanneet, mutta aina mun aloitteesta. Aiemmin saatoimme tavata useamman kerran viikossa ja soittelimme vahan valia.
Tallainen kaytos ei ole mielestani mitenkaan tavatonta. Monet sinkut ovat kateellisia seurusteleville ystavilleen, ja mollaavat heidan miehiaan tilaisuuden tullen. Tietenkaan tama ei pade kaikkiin sinkkuihin, mutta monien on vaikea olla onnellisia ystavansa puolesta. Voisin sanoa, etta taman tyyppiseen kaytokseen on varmaan moni seurusteleva tormannyt. Kannattaa miettia, onko jarkevaa pilata ystavyys siksi, etta kaveri seurustelee.
Sinkkujen kateus
5
1014
Vastaukset
- 21 mies
Jos ite oot onnellinen parisuhteessa ja koet ton ikäväksi, niin anna kaverilles menoliput ilman paluuta.
Mutta tosiaan sellanen asia mitä ei pidä yleistää..Iteki sinkkuna näen kavereiden parisuhderiitoja, niin katellisuutta ei oo hirveesti ilmassa.- Rahasi on varastettu
ovat tulenarkaa tavaraa ja en sano ketkä...
En todellakaan.
Jos sulta on rahaa uupunut jostakin syystä, niin se syyllinen asuu sun kanssas.
Asia varma.
Lisää tulee harmia, se on varma se.
Ei kateellinen, mutta pidän tuollaista naista hyvin hyvin sinisilmäisenä ja naiiiiivina.
Odota seuraavaa kertaa...??? Sydän syrjällään.
- Näin on, mutta
Voihan kaverisi käyttäytyminen olla kateutta. Mustasukkaisuuskin on mahdollista ihan kaverien kesken. Yhden osapuolen kuvaus ei ihan riitä arvailua pitemmälle.
Muista kuitenkin, että vaikka olet upouudessa liitossasi onnellinen, ulkopuolinen voi nähdä enemmän ja ihan eri asioita kuin sinä. Mitäs, jos kaverisi yrittää pienillä vihjeillä kertoa sinulle jotakin, jota itse et ole hoksannut?
Otsikkosi on "Sinkkujen kateus" ja nimimerkki "Kaunotar21" - mahdatko olla se sama 21-vuotias tytteli, joka täällä jokin aika sitten leuhki jo puoli vuotta kestäneellä seurustelullaan ja sillä, että ihan joka ikinen sinkku on hirveän katkera ja kateellinen seukkaaville ihmisille? Yksi selitys kaverisi käyttäytymiseen ja yhteydenpidon loppumiseen voisi olla ihan oma asenteesi ja omat juttusi...kurkkaapa siis sinne peiliin, jookosta? mielipiteeseen omien kokemuksieni perusteella. Itse olen kokenut tuon kahdessa edellisessä suhteessa, että näiden molempien ex-naisteni parhaat ystävät olivat selvästi kateellisia meille, kun seurustelimme. Sen huomasi heidän käytöksestään ja puheistaan, varsinkin sen toisen kaverin kohdalla, mitä hän oli puhunut mun ex-tyttöystävälle musta ja hän ei ollut kiinnostunut kuuntelemaan mitään minusta, mitä ex-naiseni hänelle joskus puhui. En tiedä, onko tämä nimenomaan yleisempää naisten keskuudessa. Molemmissa tapauksissa nämä ex-naiseni ja paras kaverinsa olivat olleet paljon tekemisissä keskenään ennen meidän seurustelua. Sitten kun minä tulin kuvioihin mukaan, ex-naiseni luonnollisesti käyttivät minuun enemmän aikaa kuin kaveriinsa molemmissa suhteissa. Siinä on yksi syy kateuteen ja mustasukkaisuuteen.
- M23.
Etenkin jos kokoajan pitäisi katsoa sitä kuhertelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999