Hei kaikki!
Kiinnostaisi saada infoa onkohan medianomiksi tai vastaavaksi mahdollista opiskella etänä ulkomailta käsin.
Olen valmistumassa media-assistentiksi ja jatkokoulutus kiinnostaisi, mutta on mahdollista etten ole enää Suomen päässä, ainakaan jatkuvasti.
Medianomiksi ulkomailla?
2
697
Vastaukset
- kouluilta
Suomessa on kai 18 ammattikorkeakoulua, joissa voi hankkia medianomin tutkinnon. Ei ole mahdoton urakka kysellä niistä.
En ole kyllä kuullut koskaan kenestäkään, joka olisi opiskellut ulkomailta käsin etänä suomalaisessa oppilaitoksessa. On sen sijaan yleistä opiskella vaikka vuosi ja lähteä sitten vaihtoon. Ja onhan ulkomaillakin vaikka mitä kouluja, joten miksi opiskella "etänä ulkomailta käsin"?- etora
Koulutuksen järjestäjiltä varmaan täytyisi lähteäkin kyselemään tarkemmin. Ajattelin etukäteen kysellä jos jollain kokemusta.
Vähän itseänikin epäilyttää tuo koulutuksen onnistuminen.
Pohjoismaiden/Euroopan puolella varmaan ulkomaalaisia media-alan kouluja löytyykin, mutta pelottaa vähän tuo Aasian tilanne, kun en kieltäkään hallitse.
En sitten tiedä kuinka merkitsevä tuo jatkokoulutus uralleni olisi. Varmasti tietysti hyväksihän se, mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804